اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. تير 1396 - 22:59   |   کد مطلب: 25821
مدیر ثبت احوال شهرستان همدان عنوان کرد:
کاهش ۶.۲ درصدی ثبت ازدواج در همدان
مدیر ثبت احوال شهرستان همدان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ هزار و ۵۳۴ مورد ازدواج در شهرستان همدان به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته ۶.۲ درصد کاهش یافته است.
مدیر ثبت احوال شهرستان همدان

به گزارش صبح الوند به نقل از مهر، حسین محمدی عصر سه شنبه در شورای ثبت وقایع حیاتی در همدان گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری ۱۳ هزار و ۶۵۹ ولادت در همدان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک دهم درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از مجموع ولادت ها ۶ هزار و ۹۹۴ مورد با ۵۱.۲ دهم درصد نوزاد پسر و ۶ هزار و ۶۶۵ نفر با درصد ۴۸.۸ دهم درصد نوزاد دختر بوده است.

حسین محمدی گفت: شهرستان همدان موفق به ثبت ۹۹.۹ دهم درصد ثبت ولادت ها در مهلت قانونی شده است.

وی عنوان کرد: تا نیمه نخست تیرماه سال جاری ۴ هزار و ۵۰۲ واقعه فوت به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته ۳.۸ دهم درصد افزایش داشته است.

محمدی ادامه داد: از مجموع فوت های ثبت شده در این مدت ۲ هزار و ۵۶۹ مورد مرد و یک هزار و ۹۳۳ مورد زن بودند.

وی اضافه کرد: ۸۱.۵ درصد از فوت های به ثبت رسیده با تعداد ۳ هزارو ۶۷۰ مورد شهری و ۸۳۲ مورد با  ۱۸.۵ درصد روستایی است.

مدیر ثبت احوال شهرستان همدان از ازدواج ۱۸ زوج در هر شبانه روز به طور میانگین خبر داد و افزود: تا این تاریخ از سال تعداد ۶ هزار و ۵۳۴ مورد ازدواج در شهرستان همدان به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته ۶.۲ درصد کاهش یافته است.

وی اظهار کرد: میانگین سن ازدواج شهرستان برای مردان ۲۹ و برای زنان ۲۳.۹ سال است که این ارقام در معیار استانی ۲۹ سال برای مردان و ۲۳.۲ برای زنان است.

محمدی در پایان گفت: در این مدت از سال ۲ هزار و ۲۹ واقعه طلاق در شهرستان همدان به ثبت رسیده که نسبت به سال قبل ۱.۳ درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان