اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. شهريور 1396 - 0:27   |   کد مطلب: 26381
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه ازدواج سلامت اجتماعی را به دنبال دارد ، گفت:۱۲۸ برنامه در زمینه فرهنگ‌سازی ازدواج آسان در همدان اجرا می‌شود
ازدواج در همدان

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم, رسول منعم امشب در مراسم پیوند آسمانی با اشاره به اینکه افراط‌‌جویی‌ها نباید مانع ازدواج شوند، اظهار داشت: در قرآن به اهمیت ازدواج تاکید بسیاری شده و ازدواج سرشار از عشق، تندرستی و سلامتی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه ازدواج سلامت اجتماعی را به دنبال دارد و تاخیر در ازدواج رواج فساد را به دنبال دارد، عنوان کرد: ازدواج نقشی اساسی در سالم‌سازی اجتماع دارد و همچنین ادامه داد وزارت ورزش و جوانان علاوه بر تشویق به امر ازدواج به موضوع ازدواج آسان، آگاهانه و به هنگام تاکید دارد.

وی با تاکید بر اینکه بغیر از کارکرد ازدواج از نگاه دین که همان زیاد شدن روزی و کامل‌کننده دین است، ازدواج نیاز به آرامش و امنیت را تامین می‌کند، تصریح کرد: ازدواج سلامت جسمانی فرد را افزایش می‌دهد و سبب افزایش ارتباطات اجتماعی می‌شود.

منعم با اشاره به اینکه در استان همدان با مساعدت مسئولان اقدامات خوبی برای توسعه ازدواج آسان انجام شده، افزود: برگزاری کارگاه و پیگیری وام ازدواج در بانک‌های استان همدان از اقدامات انجام شده به حساب می‌آیند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه تشکیل مجمع خیرین ازدواج و اخذ مشارکت‌های مردمی و تقدیر از زوج‌های جوان برتر را از اقدامات انجام شده در حوزه ازدواج است، گفت: برنامه‌ریزی برای اجرای 128 برنامه در هفته ازدواج امسال در کل استان از دیگر اقدامات در زمینه فرهنگسازی ازدواج استان است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان