اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. تير 1396 - 23:40   |   کد مطلب: 25905
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه ‌مسئولان جلوی قلیان کشیدن "خانم‌ها و آقایان" را در مسیر گنج‌نامه بگیرند، گفت: مردم نمی‌دانند چه طور زندگی کنند چرا که راه و رسم سلامت زندگی کردن را به مردم یاد نداده‌ایم.
نماینده ولی فقیه در استان همدان

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در دیدار با مدیران سازمان تأمین اجتماعی استان همدان اظهار داشت: به جای نهادیه کردن فرهنگ سلامت، آرامش، رعایت حقوق دیگران در جامعه و آموزش آن‌ها به مردم، اقدام به احداث ساختمان‌های دادگستری می‌کنیم.

محمدی با بیان اینکه سالانه میلیاردها تومان برای داگستری و محاکمه متخلف‌ها هزینه می‌شود، گفت: اگر مردم به نحو صحیح آموزش دیده و تربیت شوند دیگر نیاز به دادگستری، نیروی انتظامی و زندان در جامعه احساس نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه در کشور هند با بیش از یک میلیارد نفر جمعیت میزان پرونده‌های تخلف برابر با پرونده‌های موجود در ایران است، تصریح کرد: متاسفانه درگیری‌ها و تجاوز به حقوق دیگران در کشور بیشتر افزایش پیدا کرده است.

محمدی با تأکید بر اینکه پزشکی موجود در کشور ایران تحمیل خارجی‌هاست، بیان کرد: در حقیقت پزشکان ایرانی بازار داروسازی دشمنان را رونق می‌دهند.

وی با بیان اینکه هزینه برای پیشگیری بهتر از هزینه برای درمان است، عنوان کرد: زحمت‌های مسئولان درمان استان قابل تقدیر است اما هیچ برنامه‌ریزی برای پیشگیری از بیماری نشده و خرید دستگاه‌هایی نظیر عکس‍برداری و ام‌آرآی همه برای این است که یک نفر پس از بیمار شدن از این امکانات استفاده کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه سیگار در ایران سالانه 60 هزار نفر را به کام مرگ می‌کشاند، تأکید کرد: سیگار از عوامل ایجاد کننده سرطان است در حالی که از طرفی سیگار را در بازار عرضه می‌کنیم از سویی دیگر برای درمان سرطان هزینه‌های کلانی می‌شود.

محمدی بیان کرد: با عبور از مسیر گنج‌نامه شاهد این موضوع هستیم افرادی که در این مکان تفریحی حضور دارند خانم و آقا مشغول به استفاده از قلیان هستند.

وی با بیان اینکه صرف یک‌صدم هزینه‌های درمان برای شناسایی و بررسی علل بیماری‌ها کافی است، افزود: مردم نمی‌دانند چه طور زندگی کنند چرا که راه و رسم سلامت زندگی کردن را به مردم یاد نداده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: علوم‌پزشکی استان میلیاردها تومان هزینه برای درمان صرف می‌کند در حالی که برای سلامت مردم هزینه نمی‌کنند که چه موادی مورد مصرف قرار گرفته و از چه موادی پرهیز شود. 

محمدی با تأکید بر اینکه غذاهایی که دشمنان وارد کشور کردند سبب کنار گذاشتن غذاهای اصیل، نجیب، مقوی ایرانی شده است، عنوان کرد: امروزه رستوران‌ها و دیگر مراکز عرضه غذا آلات قتاله را به خورد مردم می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه از آفت‌های جامعه امروزی پرخوری است، بیان کرد: وزن زیاد یکی از آفت‌های در جامعه ما است در حالی که در کشور آمریکا برای کم کردن وزن شهروندان هزینه‌های میلیارد می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تأکید کرد: علوم پزشکی لقمه را صد دفعه به دور سر خود می‌چرخاند و در دهان می‌گذارد در حالیکه جلوگیری از بیماری بسیار آسان است.

محمدی اظهار داشت: غربی‌ها طب اسلامی را از کشور ما گرفته‌اند در حالی که طب شیمیایی را همراه با هزینه‌های بالا به کشور ایران تحمیل کرده‌اند.

وی با بیان اینکه پیشگیری از بیماری‌ها اقدامی بسیار موثر است، تصریح کرد: با بررسی و شناخت راه‌های پیشگیری باید کاری کنیم که مردم بیمار نشوند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان