اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. ارديبهشت 1398 - 21:05   |   کد مطلب: 30971
نماینده ولی فقیه در استان همدان در خصوص اعتماد جوانان عنوان کرد: به نظر می رسد در این جمع باید مدیران استانی شناسایی و تربیت شوند اعتماد به جوان این است که در عرصه های مدیریتی استان حضور جدی داشته باشد.

به گزارش صبح الوند، اولین نشست هم اندیشی جوانان با نماینده ولی فقیه حجت الاسلام جبیب الله شعبانی در استان همدان عصر امروز در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی ابن سینا با حضور جوانان و قشرها و سمن ها برگزار شد، در این نشست نمایندگان هر قشر به ارائه مطالبات و بیان مشکلات قشر خود پرداختند.

 

 

در ادامه حجت الاسلام والممسلمین شعبانی اظهار داشت: روحیه مطالبه گری، عدالت خواهی، توجه به رشد و توسعه استان، مبارزه با اشرافیت، شایسته سالاری و اقتصاد استان از جمله مواردی است که باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد و به آن عمل کنند.

 

وی همچنین در خصوص اعتماد جوانان عنوان کرد: به نظر می رسد در این جمع باید مدیران استانی شناسایی و تربیت شوند اعتماد به جوان این است که در عرصه های مدیریتی استان حضور جدی داشته باشد.

 

شعبانی در مورد اختصاص دادن مکانی برای بانوان ابراز داشت: تلاش شده پارکی مخصوص بانوان با وسایل ورزشی تهیه شود تا مشکلات آنها در این زمینه مرتفع گردد.

 

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه گفت: وجود انسجام بین فعالین فرهنگی و نیروهای انقلابی برای انجام برنامه عملیاتی و اجرایی باید وجود داشته باشد.

 

وی ابراز داشت: از همان روزهای اول قبل از اینکه وارد استان شوم یک چارتی را مشخص کردم تحت عنوان طرح اندیشه ورزی و مشاوره که از هر سمن و قشری بعنوان رابط معرفی شود در کمیته فصلی که در آینده پیگیری می شود.

 

شعبانی در پایان خاطرنشان کرد: شما جوانان در مطالبه گری با ما همراه باشید مسئولین هم پیگیری خواهند کرد.
در آخر از چهره سال هنر انقلاب اسلامی استان همدان سید میثم موسویان تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان