اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. مرداد 1396 - 7:46   |   کد مطلب: 26024
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره آمادگی مردم همدان در برخورد با منافقین افزود: آتش به اختیار عمل نمودن مردم همدان در جریان عملیات مرصاد ضربه ی مهلکی بر سراب پوشالی منافقین وارد ساخت.

به گزارش صبح الوند، امیر خجسته  در گفت و گو با صبح الوند به مناسبت سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد، اظهار کرد: نقش پر رنگ رزمندگان همدانی و مردم این استان در پیروزی این عملیات و به نوعی  آتش به اختیار عمل نمودن مردم همدان در جریان عملیات مرصاد  ضربه ی مهلکی بر سراب پوشالی منافقین وارد ساخت.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: بعد از پذیرش قطعنامه ی 598 شورای امنیت سازمان ملل توسط جمهوری اسلامی ایران، دشمن بعثی با تکیه بر پشتیبانی ابر قدرت ها این قطعنامه را زیر پا گذاشت و با حمله به مناطق جنوبی خاک ایران زمینه ی آغاز تهاجم مفتضحانه ی منافقین را فراهم ساخت.

 

وی ادامه داد: منافقین که با طرح کودکانه ی خود به دنبال تصرف 48 ساعته ی ایران اسلامی بودند آنچنان سیلی محکمی از فرزندان روح الله (ره) خوردند که برای همیشه از تاریخ حذف شدند.

 

*مردم همدان در عملیات مرصاد واکنش سریع و انقلابی داشتند

خجسته با اشاره به واکنش سریع و انقلابی مردم همدان در عملیات مرصاد افزود: در جریان مقاومت های اولیه ی مردمی در مقابل وطن فروشان خائن مردم شریف استان همدان با واکنش سریع و انقلابی خود، سدی از جنس ایمان و عشق به انقلاب اسلامی را در مقابل آنان ایجاد کردند و همین امر اولین ضربه را بر پیکره ی نقشه ی توهم آلود منافقین وارد ساخت.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر بی اعتمادی نسبت به دشمنان، حفظ آمادگی نظام در همه ی سطوح را امری مهم ضروری بر شمرد و گفت:در طول تاریخ دشمنان ما بارها اثبات کردند تحت هیچ عنوانی قابل اطمینان نیستند و اگر امروز با بد عهدی آن ها در جریان وضع تحریم های جدید روبه رو هستیم این یک موضوع جدیدی نمی باشد.

 

وی با بیان اینکه باید همیشه  آمادگی خود را در مواجهه با دشمنان حفظ کنیم  افزود: دشمنان در سال های دفاع مقدس بارها و در موارد متعدد عهد شکنی کردند که از نمونه های بارز آن همین اتفاقات بعد از پذیرش قطعنامه ی 598 و حمله ی منافقین به خاک کشور است، لذا همواره باید آمادگی خود را در همه ی سطوح برای مواجهه با انواع تهدیدات دشمنان قسم خورده ی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگوار ایران حفظ کنیم.

 

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر در سال 67 رزمندگان اسلام موفق به کسب آن پیروزی عظیم و برق آسا شدند در وهله ی اول عنایت و نصرت ویژه پروردگار متعال و در وهله ی بعد حاصل تدابیر هوشمندانه ی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران در حفظ آمادگی نیرو های مسلح بود.

 

*لزوم ورود دستگاه فرهنگی جهت انعکاس رشادت های همدانی ها

وی  در ادامه ضمن تجلیل از رشادت های رزمندگان استان همدان در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس گفت:رزمندگان استان همدان اعم از بسیجیان دلاور، پاسداران انقلاب اسلامی در سپاه انصار الحسین (ع)، تیز پروازان پایگاه شکاری شهید نوژه و تیپ زرهی همیشه قهرمان 316 شهید قهرمان، همیشه در بزنگاه های حساس انقلاب اسلامی درخشان عمل نمودند و بار ها در مقابل تهدیدات جدی نهال نوپای انقلاب اسلامی در آن برهه ها ایستادگی کردند.

 

خجسته در نهایت  بر لزوم انعکاس رشادت های بینظیر رزمندان همدانی تاکید کرد و افزود:  متاسفانه هنوز و بعد از گذشت چهار دهه از تاریخ انقلاب اسلامی ایران، این رشادت های بینظیر فرزندان دارالمجاهدین همدان به خوبی برای نسل امروز منعکس نشده است و این امر نیازمند ورود جدی دستگاه های فرهنگی مرتبط است.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان