اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. مرداد 1396 - 15:45   |   کد مطلب: 26083
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: در یک عملیات ضربتی عوامل این نیرو موفق به کشف محموله حاوی بیش از 2 کیلوگرم هروئین و مواد روانگردان شیشه در یک منزل مسکونی در شهر ملایر شدند.
کشف محموله هروئین و شیشه در یک منزل مسکونی در ملایر

به گزارش صبح الوند، سرهنگ هادی قزوینه روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پس از کسب اطلاعاتی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در تهیه عمده مواد مخدر و توزیع آن بین خرده فروشان ملایر بررسی این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی محل نگهداری مواد افیونی شناسایی شده و در یک اقدام ضربتی فرد توزیع کننده در داخل منزل مسکونی دستگیر شد.

وی اظهار کرد: در بازرسی از این منزل مسکونی، 2 کیلو و 200 گرم هروئین به همراه 10 گرم مواد روانگردان شیشه کشف و ضبط و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان هفته جاری در چند عملیات موفق به کشف هروئین و روانگردان شیشه در این استان شدند.

در تازه ترین خبر منتشره عوامل این نیرو روز گذشته موفق به کشف یک کیلو و 11 گرم مواد روانگردان شیشه از یک منزل مسکونی در شهر همدان شدند.

همچنین 9 مرداد امسال سه قاچاقچی هروئین در ورودی شهرستان ملایر در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر گرفتار شدند و در بازرسی از خودروی سواری قاچاقچیان یک کیلو و 150 گرم هروئین جاسازی شده کشف و ضبط شد.

در چهار ماه نخست امسال پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان موفق به کشف حدود 6 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین و حدود پنج کیلوگرم ماده روانگردان شیشه شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان