اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. دى 1396 - 17:57   |   کد مطلب: 28072
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان با بیان اینکه طرح پاک‌سازی تپه پیسا و میدان امام(ره) همدان به صورت مستمر انجام شده و ادامه دارد گفت: در ۹ ماهه نخست امسال بیش از ۵ تن انواع موادمخدر در استان همدان کشف و ضبط شده است.
تپه پیسا و مواد مخدر

به گزارش صبح الوند، سرهنگ هادی قزوینه در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان، در خصوص پاکسازی تپه پیسا و میدان امام(ره) از وجود مصرف‌کنندگان موادمخدر اظهار داشت: تپه پیسا در این مقطع به طور کامل پاکسازی شده است.

وی با اشاره به اینکه معتادانی که در تپه پیسا و میدان مرکزی همدان جمع‌آوری شده‌اند به مراکز ماده 15 و 16 قانون مبارزه با موادمخدر ارجاع داده شده‌اند، افزود: مرحله دوم طرح پاکسازی تپه پیسا و میدان امام(ره) در هفته آینده اجرا می‌شود.

قزوینه با بیان اینکه طرح پاکسازی تپه پیسا و میدان مرکزی همدان و پیرامون میدان به صورت مستمر در حال انجام است، عنوان کرد: در طرح‌های پاکسازی تپه پیسا از وجود مصرف کنندگان موادمخدر 281 نفر معتاد جمع‌آوری شده و غربالگری شده‌اند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان با تأکید بر اینکه از 281 معتاد جمع‌آوری شده با غرباگری‌ها 237 نفر معتاد تشخیص داده شده است، تصریح کرد: از این تعداد 59 نفر به مراکز ماده 16 و 178 نفر به مراکز ماده 15 معرفی شده‌اند.

قزوینه با اشاره به اینکه مرکز ماده 16 همدان تا 130 الی 140 نفر نفر ظرفیت پذیرش برای معتادان را دارد، ابراز کرد: جلسه‌ای با حضور مسئولان دستگاه‌های مربوطه در راستای افزایش ظرفیت این مرکز برگزار شد.

وی با بیان اینکه قرار بر این شد تا ظرفیت مرکز ماده 16 همدان تا 100 نفر افزایش ظرفیت پذیرش را داشته باشد، عنوان کرد: اگر ظرفیت این مرکز از 130 نفر به 230 نفر ارتقا یابد این اتفاق می‌تواند اقدامی مفید و موثر در راستای پذیرش و نگهداری مصرف‌کنندگان موادمخدر باشد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان با تأکید بر اینکه تا پایان آذرماه امسال بیش از 5 تن انواع موادمخدر در استان همدان کشف و ضبط شده است، تأکید کرد: این میزان کشفیات موادمخدر در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 30 درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان