اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. اسفند 1396 - 22:28   |   کد مطلب: 28709
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان مطرح کرد
حاشیه شهر همدان کانون آلودگی به موادمخدر/خروج همدان از حیاط خلوت قاچاقچیان
رئیس‌پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان گفت: بیشترین آلودگی موادمخدر در حاشیه شهر همدان و توسط خُرده‌فروشان است.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایسنا، سرهنگ هادی قزوینه چهارشنبه 2 اسفند در شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان همدان، با بیان اینکه پلیس مبارزه با موادمخدر در سه سطح فعالیت خود را در زمینه پیشگیری و مبارزه با موادمخدر انجام می‌دهد، خاطرنشان کرد: رصد باندها و شبکه‌های قاچاق موادمخدر در استان و کشور، برخورد با خرده‌فروشان و جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح استان از جمله رویکردهای این ارگان است.

وی با اشاره به اینکه در سالجاری هزار و 155 عنصر تهیه و توزیع موادمخدر دستگیر شده‌اند، افزود: خوشبختانه در حال حاضر استان همدان حیاط خلوت باندها و شبکه‌های توزیع نیست چرا که محیط برای آنها ناامن شده است.

وی از انهدام 84 باند تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد و یادآور شد: 36 عملیات فرااستانی نیز در استان‌های کرمانشاه، لرستان، البرز، هرمزگان و مرکزی انجام گرفته است.

قزوینه اظهار کرد: 928 طرح در محورهای مواصلاتی استان به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با کشت شاه‌دانه و خشخاش انجام شده است.

وی از توقیف 60 دستگاه موتورسیکلت و راکبان موتورسوار خبر داد و اضافه کرد: در سالجاری 6 هزار و 100 کیلوگرم انواع موادمخدر در استان کشف شده که نسبت به سال گذشته رشد 32 درصدی را نشان می‌دهد.

رئیس‌پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان در ادامه سخنانش گفت: تریاک با سهم 32 درصدی در کشف، بیشترین کشفیات استان را به خود اختصاص می‌دهد.

وی از افزایش 11 درصدی انهدام باند مبارزه با موادمخدر خبر داد و با بیان اینکه ارزش ریالی کشفیات موادمخدر به بیش از 100 میلیارد تومان می‌رسد، افزود: در طول سالجاری 10 هزار و 190 نفر در حوزه مبارزه با موادمخدر دستگیر شدند که بیش از 2 هزار نفر آنها معتاد متجاهری بودند که به صورت تکراری دستگیر شده به طوریکه از مجموع دستگیرشدگان 7 هزار و 914 نفر خرده‌فروشان و عناصر اصلی حمل موادمخدر بودند.

قزوینه از کشف 20 میلیون و 394 عدد قرص غیرمجاز در سالجاری خبر داد و اظهار کرد: در سالجاری در حوزه مبارزه با موادمخدر 267 دستگاه خودرو توقیف و 19 قبضه اسلحه جنگی کشف شد.

وی در ادامه همچنین به برگزاری 529 برنامه پیشگیری از اعتیاد در استان اشاره کرد و گفت: 71 هزار و 637 نفر در این حوزه تحت آموزش همگانی قرار گرفتند.

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان