اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. شهريور 1396 - 21:00   |   کد مطلب: 26351
معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان گفت: آمار طلاق در استان همدان ۶.۲ درصد کاهش یافت.
آمار طلاق در استان همدان ۶.۲ درصد کاهش یافت

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، محمد ابراهیم الهی‌تبار بعد از ظهر امروز در چهل و چهارمین گردهمایی معاونان آموزشی جهاد دانشگاهی کشور اظهار داشت: جهاد دانشگاهی استان می‌تواند در بحث ایجاد فضای فرهنگ گردشگری در راستای توسعه این صنعت ورود کند و باید از ظرفیت آن در راستای نهادینه کردن فرهنگ گردشگری استفاده کرد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری در دیدار هفته گذشته خود با مسئولان استان همدان، از این خطه عالم‌‌پرور به نیکی یاد کرده‌اند، عنوان کرد: همدان دارای ظرفیت‌ها و موقعیت‌های بسیاری است زیرا این استان نقشی مهمی در برقراری امنیت و توسعه کشور ایفا کرده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته آمار طلاق در استان همدان، 6.2 درصد کاهش داشته است، افزود: در چهار ماه نخست سال 96 نیز استان همدان با کاهش 4 درصدی آمار طلاق روبه‌رو بوده ‌که این امر تلاش و همکاری همه نهادها را نشان می‌دهد.

الهی‌تباربا بیان اینکه جهاد دانشگاهی همدان در فرهنگ‌سازی، پژوهش و آموزش با نگاه جهادی همراه بوده افزود: جهاد دانشگاهی استان همدان در زمینه آموزش مهارت‌های زندگی قبل از ازدواج به خوبی ورود پیدا کرده و سهم زیادی در کاهش طلاق داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان با تاکید بر اینکه دولت تلاش‌های بسیاری را در حوزه حل مشکلات اجتماعی انجام داده، تصریح کرد: جهاد دانشگاهی استان همدان نیز اقدامات قابل توجهی را در راستای حل مشکلات اجتماعی انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی همدان می‌تواند در زمینه ایجاد فضای فرهنگ گردشگری در راستای توسعه این صنعت ورود پیدا کند، عنوان کرد: باید از ظرفیت جهاد دانشگاهی در جهت نهادینه کردن فرهنگ گردشگری استفاده شود.

الهی‌تبار با بیان اینکه آیت‌الله محمدی با تشکیل سازمان صیانت از خانواده، در دفتر خود به طور جدی در حل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی وارد شده‌اند، گفت: نماینده ولی فقیه در استان همدان طلایه‌دار حل آسیب‌های اجتماعی هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان