اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. شهريور 1396 - 19:19   |   کد مطلب: 26386
استاندار همدان با بیان اینکه امروز به وحدت نیاز داریم تا به مردم خدمات شایسته ارائه کنیم، گفت: دیدگاه تنگ نظرانه‌ای در استان همدان نداریم.
استاندار در ملایر

به گزارش صبح الوند, به نقل از تسنیم, محمد ناصر نیکبخت بعداز ظهر امروز در جمع مردم شهرستان ملایر اظهار داشت : باید تلاش شود  تا پایان دولت دوازدهم مشکل بیکاری و معیشتی حل شود در غیر این‌صورت به اعتماد مردم پاسخ نداده‌ایم.

وی با بیان اینکه نمایندگان مردم ملایر، نمایندگان پیگیری هستند، از همراهی آنها قدردانی کرد و گفت : بعد از دستور رئیس جمهور برای پرداخت یارانه کشمش، نمایندگان شهرستان ملایر بسیار پیگیری کردند تا این موضوع حل شود.

نیکبخت گفت: خدمت برای مردم ارزشمند است و ما دیدگاه تنگ نظرانه‌ای نداریم همه نمایندگان استان، دولت و بنده را حمایت کرده‌اند و این وفاق و همدلی برای همه ما نعمت است.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه امروز به وحدت نیاز داریم و همه باید وحدت داشته باشیم تا به مردم خدمات شایسته ارائه کنیم، اظهار داشت: مقام معظم رهبری هم در مراسم تنفیذ فرمودند که همه، دولت را کمک کنند تا دولت بتواند به مردم خدمات شایسته ارائه کند چراکه اگر وحدت نداشته باشیم ، توفیقی نخواهیم داشت.

نیکبخت گفت: ملایر بزرگان زیادی دارد، همه ساله برای بزرگان استان برنامه بزرگداشت داریم  لازم است فرماندار برای بزرگداشت مفاخرملایر برنامه ارائه کنند زیرا این کار برای جوانان بسیار ارزشمند است.

وی با قدردانی از نمایندگان ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم با وحدت خود همچنان به بنده و استان کمک کنند. درخواست خانواده شهدا و ایثارگران استان برای دیدار با مقام معظم رهبری را به صورت مشترک با آیت الله محمدی پیگیری می‌کنیم البته امیدوارم درخواست ما مورد موافقت مقام معظم رهبری قرار گرفته و شاهد تشریف فرمایی ایشان به استان باشیم.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان