اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. آذر 1396 - 8:50   |   کد مطلب: 27602
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: مردم خیر استان نزدیک به ۳ میلیارد ریال برای کمک به مردم زلزله‌زده کرمانشاه به حساب هلال احمر واریز کرده‌اند.

به گزارش صبح الوند، سیلوانا صلح‌میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همداناظهار داشت: براساس اعلام جمعیت هلال احمر کشور، مردم همدان 2 میلیارد و 770 میلیون ریال برای کمک به مردم کرمانشاه به حساب این جمعیت واریز کرده‌اند.

وی از راه‌اندازی 63 پایگاه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی از طرف هلال احمر در استان خبر داد و افزود: از این تعداد، 5 مورد در اسدآباد، 3 مورد در بهار، 2 پایگاه در رزن، 4 مورد در تویسرکان، 6 پایگاه در نهاوند، 8 مورد کبودراهنگ، 10 پایگاه در ملایر، 4 مورد در قهاوند و 21 پایگاه در همدان قرار دارد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان همدان بیان کرد: مردم نیکوکار استان نزدیک به 30 میلیارد ریال کمک غیر نقدی در قالب 431 تن انواع مواد غذایی مانند کنسرو، برنج، خرما، آب معدنی، کیک و بیسکوییت، چای، میوه، نان و غیره، اقلام گرمایشی مانند پتو، چادر، والور و اقلام بهداشتی را نیز به مردم کرمانشاه اهدا کرده‌اند.

صلح‌میرزایی با اشاره به نیاز مردم مناطق زلزله‌زده به سرپناه مناسب اعلام کرد: افراد خیر می‌توانند با خرید کانکس به یاری هم‌وطنان خود در کرمانشاه بشتابند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، 21 آبان زلزله‌ای به قدرت 7.3 ریشتر استان کرمانشاه را لرزاند و قدرت این زمین‌لرزه تا اندازه‌ای بود که در استان‌های غربی و مرکزی ایران نیز احساس شده و در نوع خود بی‌سابقه بوده است.

مردم ایران در اقدامی جهادی با ارسال انواع مواد غذایی، چادر، پتو، اقلام بهداشتی و سایر موارد مورد نیاز به یاری هم‌وطنان خود شتافته و رنج این حادثه را کم کردند، اما هنوز پس از گذشت نزدیک به سه هفته از وقوع زلزله و باوجود برودت هوا، مردم مناطق زلزله‌زده از داشتن سرپناه مناسب و امکانات بهداشتی نظیر حمام و سرویس بهداشتی محرومند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان