اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. آذر 1397 - 9:06   |   کد مطلب: 30310
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان:
آغاز طرح امداد رسانی زمستانه به مدت92 روز
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از آغاز طرح امداد رسانی زمستانه به مدت92 روز خبر داد و گفت: این طرح ار22 آذر آغاز و تا23 اسفند ادامه خواهد داشت

 ابراهیم کارخانه ای در گفت و گو با صبح الوند ،با اعلام این خبر، تصریح کرد: 15 پایگاه ثابت و 7 پایگاه موقت در این طرح به مردم امداد رسانی خواهند کرد.

 

وی با بیان اینکه یک تیم کوهستان، یک تیم امداد هوایی و یک تیم واکنش سریع در این طرح حضور خواهند داشت، افزود: در مجموع22 پایگاه و تیم امداد و نجات در خدمت مردم خواهند بود.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اینکه155 نفرامداد گر  در طرح زمستانه حضور و به مردم خدمت رسانی خواهند کرد، گفت: 12 پایگاه امداد و نجات جاده ای در طرح زمستانه فعال خواهند بود.

 

وی با اشاره تجهیزات و وسایل مورد نیاز در این طرح، خادرنشان کرد: 20 آمبولانس و15 خودرو نجات در این طرح درحالت آماده باش قرار خواهند داشت.

 

کارخانه ای  با اشاره به اینکه طرح زمستانه به مدت92 روز اجرا خواهد شد، خاطرنشان کرد: امیدواریم در این طرح با کاهش اتفاقات ناگوار روبرو باشیم و خدمات مناسبی به مردم بدهبم.

 

وی با اشاره به اینکه رانندگان باید قبل از سفر از وضعیت خودرو و آب و هوا مطلع شوند، ادامه داد: مردم در صورت گرفتار شدن در برف و کولاک با سامانه112 هلال احمر تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان