اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. دى 1396 - 10:11   |   کد مطلب: 28083
مديركل ميراث فرهنگي استان گفت: بمنظور ساماندهي هرچه بهتر اطلاع رساني رويدادهاي بين المللي سال 2018 و نقش بي بديل رسانه ها و نشريات در اين امر متولي كميته اطلاع رساني برعهده خانه مطبوعات است تا بنحو مقتضي و خوب بتوانيم از پتانسيل اين مجموعه و خبرنگاران با استعداد استان استفاده كنيم .

به گزارش صبح الوند، علي مالمير در كميته اطلاع رساني رويداد2018  گفت: مهمترين استفاده از رويدادها ، استفاده درست از تبليغات مي باشد كه بايد در سال 2018 از اين فرصت بدست آمده استفاده لازم را ببريم .

 

رئيس خانه مطبوعات استان همدان هم در اين نشست گفت : توجه مديركل ميراث و استاندار به نقش رسانه ها مايه بسي تقدير است و اميدواريم مانند هميشه به درستي بتوانيم كار انعكاس و پوشش اخبار اين رويدادهاي مهم سال 2018 را خوب  بانجام رسانيم كه قطعا اينگونه خواهد بود ..

 

محمدرضا عارف گفت: ظرفيت رسانه هاي استان نسبت به ساير استانهاي همتراز بسيار عالي است و جايگاه مناسبي را داريم و خبرنگاران استان از فعالترين و توانمندترين خبرنگاران كشور هستند و اين آمادگي وجود دارد كه يك حركت شايسته و در خور استان را آغاز نماييم.

وي افزود :  رسانه ها مَحرم مجموعه استان بوده و خيلي مواقع مي توانند نقش بسيار خوبي را در تعامل ، تعادل و محوريت برنامه ها ايجاد كنند و بازخورد تعامل مجموعه اداري استان با مطبوعات و رسانه ها قطعا باعث رشد و توسعه استان خواهد شد .

 

در ادامه اعضا هيئت مديره خانه مطبوعات به بيان نقطه نظرات خود پرداخته و مقرر شد خانه مطبوعات برنامه كار كميته و نحوه همكاري اين كميته را با ساير كميته ها تدوين وبه دبير خانه  ارائه نمايد  و عملا كار كميته تبليغات رويدادهاي همدان  2018 از امروز آغاز شد .

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان