اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. بهمن 1396 - 22:43   |   کد مطلب: 28536
رئیس سازمان بودجه و بودجه استان همدان:
اسدآباد خیز خوبی در حوزه صنعتی شدن برداشته است
رئیس سازمان بودجه و بودجه استان همدان گفت: اسدآباد خیز خوبی در حوزه صنعتی شدن برداشته است.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایسنا، سیداسکندر صیدایی در هفتمین روز از دهه فجر دیدار با امام جمعه شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: در حال حاضر این شهرستان در حوزه کشاورزی و معادن بستر مناسبی برای توسعه دارد و در بحث صنعتی شدن خیز خوبی به خود گرفته است.

وی افزود: مهمترین عامل توسعه همه‌جانبه و پایدار در هر کجا وحدت و همبستگی بین مسئولان کلیدی شهرستان بوده که این وحدت موجب برکت و حرکت و پیشرفت جامعه می‌شود.

فرماندار شهرستان اسدآباد هم گفت: تحول بسیار خوبی چون معجزه در حوزه آموزش و پرورش شهرستان ایجاد شده است.

حسین افشاری افزود: در سال گذشته این شهرستان رتبه نوزدهم آموزشی ناحیه را داشته و این در حالیست که این رتبه در سالجاری به رتبه ششم ارتقاء یافت.

وی در ادامه با بیان اینکه در سالجاری دو مدرسه شهرستان اسدآباد به عنوان 100 مدرسه برتر کشوری معرفی شد، افزود: هر ساله از طرف وزارت آموزش و پرورش 100 مدرسه بر اساس شاخص‌های 300گانه چون موفقیت دانش‌آموزان، انضباط، پژوهش و … به عنوان مدارس برتر کشوری معرفی می‌شوند که در استان همدان نیز 6 مدرسه به عنوان مدارس برتر کشوری معرفی شده‌اند.

افشاری اضافه کرد: از این تعداد مدارس برتر کشوری 3 مدرسه به مرکز استان و 2 مدرسه به اسدآباد و یک مدرسه به کبودراهنگ اختصاص داشته است.

وی با اشاره به اینکه در بحث اقتصاد مقاومتی بزرگترین پروژه صنعتی استان کارخانه کنستانتره با حضور یکی از مقامات ارشد در شهرستان افتتاح می‌شود، ادامه داد: در حوزه بهداشت شهرستان مشکلاتی در بحث نرم‌افزاری وجود دارد که امیدواریم با پیگیری لازم مرتفع شود.

امام جمعه شهر اسدآباد هم اظهار کرد: انقلاب اسلامی برکت، هدیه و ودیعه الهی بوده که با شهادت و جانبازی ملت ایران اسلامی به دست آمده و باید در حفظ آن تا آخرین نفس بکوشیم.

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با بیان اینکه امام راحل(ره) با کوهی از تقوا و توکل به خدا با کمک حق مردم این انقلاب را به پیروزی رساند، افزود: امروز پس از قرن‌ها اسلام را از جمهوری اسلامی ایران می‌شناسند و اسلام حقیقی در کل عالم در کشور ایران به برکت امام راحل(ره) و ملت شریف ایران برپاشد.

وی با تأکید براینکه همه ما و مسئولان برای حفظ نظام جمهوری اسلامی باید بکوشیم، اضافه کرد: یکی از نشانه‌های حفظ انقلاب انقلابی بودن بوده که باید مسئولان نسبت به انقلاب تعصب داشته و روحیه انقلابی خود را حفظ کنند.

حسینی‌مجد داشتن روحیه جهادی، تکریم ارباب‌رجوع، عمل به واجبات، وقت گذاشتن برای مردم، خدمت به مردم، پیگیری و نظارت امور مردم، تواضع و فروتنی را از دیگر نشانه‌های حفظ نظام انقلاب اسلامی توسط مسئولان دانست و گفت: امروز راه پیشرفت و رفع مشکلات برای شهرستان اسدآباد فراهم شده و مسئولان باید برای تقویت و کمک به یکدیگراز هیچ خدمتی مضایقه نکنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان