اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. اسفند 1396 - 11:02   |   کد مطلب: 29009
استاندار همدان در حاشيه بازديد از ستاد اجرايي خدمات سفر از خاطرات تلخ و شيرين خود در سال 96 گفت.
 استاندار همدان از خاطرات خود در سال 96 گفت

به گزارش صبح الوند، محمدناصر نيکبخت سقوط هواپيماي تهران به ياسوج را اتفاق تلخ عنوان کرد و اظهار کرد: هموطنان بسيار ارزشمند را در اين سانحه از دست داديم که تعدادي از آنها همشهري بنده بودند.

وي با اشاره به خاطره شيرين سال جاري گفت: افتتاح راه آهن و شروع بکار نيروگاه هاي خورشيدي از خاطره هاي شيرين در همدان است.
نيکبخت بيان کرد: امسال بايد 144 طرح دولتي را به مردم واگذار مي کرديم اما آماري که دريافت کردم 524 طرح بود که نزديک به پنج برابر تعهد خود عمل کرديم و اين موجب خوشحالي شد.

وي اضافه کرد: در سال جاري بايد 19 هزار و 900 شغل ايجاد مي شد که امروز در کارگروه اشتغال تحقق 19 هزار و 350 شغل اعلام شد و اعلام کردم بايد به 30 هزار شغل برسد.

وي خاطرنشان کرد: وقتي مي بينم در همدان کار به درستي انجام مي شود، خاطره شيرين است.

نيکبخت عرض ارادت و صميميت را عيدي خود به مردم همدان دانست و گفت: جهاني شدن همدان و ميزباني 2 رويداد مهم بين المللي براي جذب سرمايه گذار را عيدي مهم براي مردم در سال آينده دانست.

وي با قدرداني از رسانه هاي استان همدان گفت: همه خبرهاي سال جاري خوب بود و از هيچ رسانه اي ناراحت نيستم.

'محمد ناصر نيکبخت' از تاريخ 15 آبان 92 مسئوليت سنگين استانداري همدان را به عهده گرفت و ايجاد اشتغال و توسعه اقتصادي را اولويت راهبردهاي خود معرفي کرد، در دولت دوازدهم نيز به عنوان سکاندار استان باقي ماند تا با بهره گيري از تجربه هاي ارزشمند خود، شتاب بيشتري به توسعه متوازن استان ببخشد.

منبع : ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان