اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. آبان 1397 - 22:52   |   کد مطلب: 30031
شهردار تهران، گفت: تا لحظه آخر به قانون پایبندم و به کار ادامه می دهم و استعفایی در کار من نیست. همچنین رئیس شورای شهر تهران عنوان کرد که شخصا کاندیدای شهرداری تهران نمی‌شوم و تلاش می‌کنیم افشانی شهردار باقی بماند.

به گزارش صبح الوند به نقل از برترین ها، محمدعلی افشانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تا لحظه آخر به قانون پایبند خواهم بود، افزود: تا زمانی که طرح مستثنی شدن شهردار تهران در کمیسیون تخصصی مجلس بررسی و نتیجه اعلام شود من منتظر می مانم و همچنان پایبند به قانون هستم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا شما همچنان امیدوار هستید در شهرداری تهران باقی بمانید، گفت: من تا لحظه آخر پایبند قانون هستم، من استعفا نمی دهم.

شهردار تهران در خصصو برخی تغییرات و جابجایی ها در شهرداری تهران، ادامه داد: این یک اصل مدیریت است تا روزی که در شهرداری بمانم با نظم و اقتدار آن را اداره می کنم و باید یک سازمان منسجم را تحویل دهم و نمی توان به این نیت که بمانم یا بروم سازمان را رها کنم و ممکن است جابجایی ها ادامه داشته باشد. اما برخی از تغییرات در فضای مجازی صحت ندارد و با واقعیت در جریان مطابقت نمی کند.

افشانی در پاسخ به این پرسش که آیا همانند دیگر شهرداران به دیوان عدالت اداری مراجعه می کند، گفت: هنوز وارد چنین فضایی نشده ام.

محسن هاشمی: کاندیدای شهرداری تهران نمی‌شوم

رئیس شورای شهر تهران عنوان کرد که شخصا کاندیدای شهرداری تهران نمی‌شوم و تلاش می‌کنیم افشانی شهردار باقی بماند.

محسن هاشمی ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه تا دو هفته آینده شهردار جدید انتخاب و برای دریافت حکم به وزارت کشور معرفی می‌شود، گفت: روند انتخاب شهردار جدید به گونه‌ای است که اعضای شورای شهر در ابتدا هر کدام پنج نفر را معرفی می‌کنند و از این میان پنج نفری که بالاترین رأی را داشته باشند، برنامه‌های خود را در صحن علنی شورای شهر مطرح کرده و در نهایت دو نفر از این میان انتخاب شده و از بین دو نفر نیز شهردار تهران انتخاب می‌شود.

وی در پاسخ به این سول که آیا خود شما نیز کاندیدا هستید؟ تصریح کرد: شخصا خودم را کاندید نمی‌کنم اما پیش از این در مورد اینکه آیا اعضای شورای شهر می‌توانند کاندیدا شهرداری شوند یا نه صحبت کرده و به نتیجه رسیده بودیم و حالا در جلسه هم اندیشی فردا در مورد اینکه اعضای شورا نیز می‌توانند کاندیدای شهرداری شوند یا نه، صحبت خواهیم کرد، اما قبلا قرار بر این بود که کسی از اعضا از شورا خارج نشود و در این مورد تصمیم‌گیری می‌کنیم.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه شهردار تهران براساس قانون تا 24 آبان ماه در پست خود باقی می‌ماند و با جدیت به کار خود ادامه می‌دهد، اظهارکرد: امیدوارم فرآیند انتخاب شهردار به گونه‌ای باشد که نیازی به انتخاب سرپرست نداشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان