اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. بهمن 1397 - 18:47   |   کد مطلب: 30515
نمانیده ولی فقیه در استان همدان گفت: در طول 40 سال بعد از انقلاب، دشمنان نظام هر روز خوارتر و ایران با رهبری مقام معظم رهبری هر روز قوی‌تر شده است.

به گزارش صبح الوند به نقل از نافع، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در نماز عبادی ـ سیاسی جمعه همدان با بیان اینکه واژه «ذکر» و «تذکر» صدها بار در قرآن کریم به کار رفته، اظهار کرد: انسان فراموشکار است و در برخی کارها غفلت می‌کند لذا باید خوبی‌ها را به یاد بیاورد و از بدی‌ها دوری کند.

وی به 40 سالگی انقلاب اشاره و اضافه کرد: در طول این سال‌ها دشمنان نظام هر روز خوارتر و ایران با رهبری مقام معظم رهبری هر روز قوی‌تر شده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه دشمنان با تفرقه بین قومیت‌ها می‌خواهند به اهداف شوم خود برسند، گفت: اما مردم ایران نشان دادند که هرگز دشمن به این هدف خود نخواهد رسید.
 وی به موضوع برجام اشاره و تصریح کرد: غرب شاهد پیشرفت ما در همه زمینه‌ها خصوصا هوا فضا بوده و به علت اینکه ما موشک داریم به هواپیماهای ما سوخت نمی‌دهند.

طه‌محمدی با بیان اینکه نقلاب اسلامی دستاوردهای مختلفی در طول این سال‌ها داشته خصوصا در حوزه بهداشت و درمان، بیان کرد: مردم باید قدردان امنیت و آرامش موجود در کشور باشند.

وی ادامه داد: ما منکر مشکلات اقتصادی در کشور نیستیم اما باید شاکر نعمت‌ها بوده و بسیار هوشیار باشیم زیرا دشمنان از هر طرف اقتصاد کشور را هدف گرفته‌اند و می‌خواهند از این راه به ما ضربه بزنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: خوشبختانه قوه قضاییه برخوردهای قاطعانه‌ای با مخلان اقتصادی داشته که اعدام سلطان سکه از آن موارد است.

وی با بیان اینکه باید نظارت بیشتری وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: اختلاسگر دشمن خداست و باید برخورد  با مفسدان و اختلاسگران با جدیت دنبال شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان