اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. خرداد 1398 - 10:53   |   کد مطلب: 31123
رئیس کمیسیون گردشگری و سرمایه گذاری همدان گفت: گردشگری محور اصلی توسعه و رونق اقتصادی این استان است.
عضو شورای شهر: گردشگری محور توسعه همدان است

به گزارش صبح الوند،  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهر همدان در مسیر گردشگری جهانی قرار گرفته است و برای توسعه همه جانبه این صنعت مهم نیاز به عزم جدی دستگاه‌های اجرایی داریم.

وی اضافه کرد: هم اکنون تقویت صنعت گردشگری تنها راه توسعه، رونق اقتصادی و تولید ثروت در این شهر به شمار می‌رود و بر این اساس نیز حمایت از سرمایه گذاران و استقبال از ایده‌های نو در بخش گردشگری را اولویت قرار داده ایم.

قراباغی با اشاره به برگزاری جشنواره «ایده برتر شهری در حوزه گردشگری» شهر همدان گفت: بیش از ۲۵۶ ایده به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که بر اساس فرآیند زمان‌بندی، نشست‌های تخصصی ارزیابی علمی آنها در حوزه داوری آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای شهر با محوریت کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری به برپایی «جشنواره ایده برتر شهری در حوزه گردشگری» با هدف مشارکت عموم شهروندان، ارتقا و توسعه صنعت گردشگری در حوزه مدیریت شهری اقدام کرده است.

رئیس کمیسیون گردشگری و سرمایه گذاری همدان بیان کرد: تقویت گردشگری شبانه در کهن‌شهر همدان، بهره‌گیری از ظرفیت شهر الکترونیک (شهر هوشمند) در مدیریت شهری، شیوه‌های تبلیغات مدرن در روز، شب، رسانه‌ای و مجازی با تأکید بر رنگ‌ها برای ایجاد جذابیت بصری و همچنین طراحی و تجهیز ورودی‌های سه‌گانه شهری با کاربری‌های مختلف متناسب با معیارهای اقتصادی، تاریخی، گردشگری و جغرافیایی خاص همدان از محورهای ایده‌پردازی در این جشنواره بشمار می رود.

وی افزود: مراسمی به منظور قدردانی از برگزیدگان ایده‌پرداز شهری در حوزه گردشگری در ۲۰ تیرماه سال جاری برگزار می‌شود که از تمامی فعالان گردشگری استان و استادان بخش صنعت دعوت شده است.

فارس

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان