اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. فروردين 1400 - 8:53   |   کد مطلب: 34910
رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان هم در این جلسه ضمن تشکر از زحمات ریاست کمیسیون بودجه شورا طی شش ماه گذشته گفت: بررسی و تصویب بودجه و تعرفه عوارض یکی از موضوعات بسیار مهم شورا است

به گزارش صبح الوند، حسین قراباغی با بیان اینکه شوراها جای مسائل حزبی و جناحی نیست، افزود: باید شعور سیاسی را بالا برد تا مردم در انتخابات افراد شایسته و متخصص را انتخاب کنند.
 به گفته وی در دوره پنجم شورای شهر همدان تعدادی از اعضای شورا بسیار خوب عمل کردند و در مباحث تخصصی که بر عهده آنها گذاشته شده بود عملکرد قابل قبولی را داشتند.
قراباغی با اشاره به شعار سال جدید مبنی بر تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، اظهار کرد: تاکیدات مقام معظم رهبری بسیار شفاف و واضح است و نباید این فرمایشات را به منافع خود تحلیل کرد.
وی اضافه کرد: در بحث مانع زدایی‌ها اگر می‌خواهیم فرامین رهبری را عمل کنیم باید طی چندین ماه باقی مانده از فعالیت شورای پنجم برنامه‌های برای این موضوع ارائه داد.
به گفته قرا‌باغی تسهیل در امر صدور پروانه‌های ساختمانی اقدام بسیار مهمی است که متاسفانه در شهرداری و ‌نظام‌مهندسی اقدام خاصی در این زمینه صورت نگرفته چرا که بیشترین موضوعی که مردم با آن‌ها درگیر هستند.
 وی با بیان اینکه تسهیل در مراحل صدور پروانه ساختمانی در بسیاری از شهرهای کشور اصلاح شده است، گفت: در همدان قرار بود با ایجاد دفاتر تسهیل‌گری این مشکل رفع شود اما موانعی بر سر راه این دفاتر وجود دارد چرا که منافع در درگیری دادن یا تاخیر انداختن پروانه‌های ساختمانی است.
رئییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان با بیان اینکه در خصوص تسهیل در صدور مراحل پروانه ساختمانی متاسفانه تنها شعار داده‌اند، افزود: تسهیل در مراحل صدور پروانه‌های ساختمانی علاوه بر کاهش مشکلات و گرفتارهای مردم در این زمینه از تجمع و مراجعات مکرر شهروندان به شورا نیز کاسته می‌شود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان