اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. ارديبهشت 1400 - 9:36   |   کد مطلب: 34972
با توجه به اینکه شورای پنجم به شهروندان همدانی قول تکمیل نود درصد پروژه های عمرانی سطح شهر را داده بود اما این مهم محقق نشد و شاهد پروژه های نیمه کاره زیادی در سطح شهر هستیم.

به گزارش صبح الوند، سخنگوی شورای شهر همدان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: هر ساله به بودجه سالها نگاه می کنیم و اصل اولی که این موضع را برساند بحث اولویت بندی ها بود که شورا همیشه پروژه های نیمه کاره را در اولویت قرار داده مثل پل شهید همدانی پارکینگ آقاجانی بیگ پل غدیر

اکبر کاووسی امید در خصوص عدم اتمام پروژه های عمرانی سطح شهر همدان گفت: این پروژه ها به شهرداری اعلام شده و در بعضی موارد شهرداری به اولویت بندی ها پایبند  نبود و باعث شد که شورا برخی پروژها حتی با تاخیر یکساله دو ساله نتواند به اتمام برساند.

وی در خصوص متکدیان سطح شهر گفت: هر شب در گرمخانه شهرداری 115 نفر پذیرش می شوند که تمام امکانات و خدمات رفاهی را دریافت می کنند. 

کاووسی عنوان کرد: اقدامات شهرداری در حوزه گرمخانه جای تقدیر دارد و بهزیستی هم در بحث بانوان ورود پیدا کرده و آنها را اسکان می دهد. 

وی گفت: در بحث متکدیان به حد 10 نفر در سطح شهر نمی رسد که در پی آن هستیم شهر عاری از متکدی داشته باشیم . 

کاووسی درباره مدیریت آرامستان همدان گفت: در همدان سازمان اوقاف از سالها پیش این مدیریت را بر عهده  داشته و طرحی را در شورا گذاندیم که یا بتوانیم با همکاری اوقاف به شهرداری برگردانیم یا اینکه شهرداری همدان اقدام به زمین جدیدی کند و آرامستان مطلوب تری داشته باشیم. 

سخنگوی شورای شهر همدان تاکید کرد: در این سالها که در شورای شهر بودم هیچ کاری چون تحصیل و تدریس در طول این سالها انجام ندادم و فقط به خدمت مردم پرداختم. 

وی درباره نداشتن یک تیم حرفه ای در همدان گفت: باید باشگاه تاسیس کنیم با اساسنامه مصوب و بخشی را شهرداری حمایت کند و بخش هایی را از بخش های خصوصی و اسپانسر داشته باشیم. 

کاووسی در خصوص پیاده روها در همدان گفت: زیر ساخت های آبیاری قطره ای در برخی پیاده روهای همدان انجام نشده و به صورت سنتی و با تانکر اتفاق می افتد که زیبنده پیاده راه بوعلی نیست.

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان