اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. خرداد 1400 - 8:26   |   کد مطلب: 35073
عبدالمجید شیخی گفت: فتنه خیلی پیچیده است و لباس فتنه در هر زمانی به تن افراد جدیدی پوشانده می شود و یا به اصطلاح قشر جدیدی این لباس را بر تن خود می پوشند.
لباس فتنه هر زمان به تن افراد جدید پوشانده می شود/ عده ای در لباس اصلاح طلب با دستکش مخملی نفاق خود را زیر چتر به ظاهر

به گزارش صبح الوند، عبدالمجید شیخی اقتصاددان و کارشناس سیاسی در گفتگو ب خبرنگار ما گفت: اهل نفاق اصولا شگردشان با معاندین و اهل کفر خیلی مرموزتر و پیچیده تر است که امیر المومنین نیز در کلامشان فرمودند: در زمان نفاق مانند شتر لبون را زدند که اینطور باشید .

وی افزود: امام علی در واقع اشاره به این دارد که فتنه خیلی پیچیده است و لباس فتنه در هر زمانی به تن افراد جدیدی پوشانده می شود و یا به اصطلاح قشر جدیدی این لباس را بر تن خود بپوشند.

شیخی ادامه داد: فلذا برای ما که در دهه اول منافقین خلق و باند رجوی در آن زمان چهره نفاق داشتند، فلذا در حال حاضر عده دیگری در لباس اصلاح طلب با دستکش مخملی نفاق و حیله و مکر خود را پوشاندن و زیر چتر به ظاهر حق باطل خود را پنهان می کنند و وارد کارزار ریاست جمهوری شدند. 

وی عنوان کرد: این افراد می خواهنددر واقع مردم را مجدد مثل سال 1392و 96دچار توهم کنند و عملا فتنه سال 1388 را می خواهند تکرار کنند.

شیخی افزود: عده ای کاندید می شوند که در این صورت دو اتفاق می افتد یا صلاحیت تایید می شود و رای ها را می شکنند و با دروغ و وعده ای تو خالی مردم را فریب می دهند. 

کارشناس اقتصادی گفت: افراد ثبت نام شده یا اینکه رد صلاحیت می شوند و غوغا می کنند که انتخابات انتصابات است و اینها از قبل مشخص بوده که چه کسی را می خواهند روی کار بیاورند. 

وی افزود: افراد نالایق برنامه شورای نگهبان و کلیات نظام را زیر سوال می برندکه در همه حالات به دنبال براندازی نظام هستند.

وی افزود: امام علی (ع) می فرمایند: معیار در جهت شناخت دوست و دشمن به این صورت است که کسی که واقعا دوست شماست و معیار دشمن کسی که آشکارا دشمنی می کند.

شیخی گفت:مردم وظیفه دارند طبق احکام الهی دنبال شناخت دوست و دشمن بروند و حق را از باطل تمیز بدهند فلذا صراحتا دشمن ایرانیان اعلام کردند اصلاح طلبان پایگاه جاسوسی امریکا و اسراییل در منطقه اند ولو اینکه اکثریت شان ندانند و نا آگاهانه این کار را انجام می دهنند  و بستر تسلط کفر و نفاق و صهونیست جهانی را در کشور پهن می کنند. 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان