اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. مرداد 1401 - 11:29   |   کد مطلب: 36048
بهاییت یک فرقه است که یهود آن را ساخته است چرا که یهود بر طبق قوانین خودشان کسی نمی تواند یهودی باشد مگر آنکه مادرش یهودی باشد و این یک قاعده است، فلذا یهودییت دین تبشیری نیست، بنابراین مکاتب و فرقه هایی باید ساخته شود که به نفع یهود است و در سنی وهابیت و شیعه بهاییت را ساختند.

به گزارش صبح الوند، سند۲۰۳۰، سندی که اصل خانه و خانواده را نشانه گرفته بود، در تاریخ ۲۵ شهریور ماه ۱۳۹۵ توسط دولت حسن روحانی بدون طی کردن مراحل قانونی(بدون تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی و عدم  تصویب مجلس شورای اسلامی) به تصویب رسیده است. 

 

بهاییت و سند ۲۰۳۰

 

بهاییت یک فرقه است که یهود آن را ساخته است چرا که یهود بر طبق قوانین  خودشان کسی نمی تواند یهودی باشد مگر آنکه مادرش یهودی باشد و این یک قاعده است، فلذا یهودییت دین تبشیری نیست، بنابراین مکاتب و فرقه هایی باید ساخته شود که به نفع یهود است و در سنی وهابیت و شیعه بهاییت را ساختند.

 

امام حسین(ع) در مقابل سند ۲۰۳۰

 

سند ۲۰۳۰ در ایران که مهمترین هدف آن آموزش بود، در صدد ریشه دواندن بهاییت بود که این پک آموزشی در کشورها، بخصوص ایران از بین بردن فرهنگ جهاد و شهادت را به دنبال داشت چرا که آن را تروریست پروری می دانند، و با این فرهنگ حسین فهمیده ۱۳ ساله  در جامعه جایگاهی ندارد و حذف می شود، ملتی که جهاد و شهادت از آن رخت بندد در کمتر از ثانیه تسلیم و تسلط بر آن ساده است، اما فرهنگ عاشورایی و امام حسین(ع) برنده تر از همیشه گردن دشمن را می زند.

 

سند محرمانه، حرکت موزیانه و خیانت به مردم ایران 

 

در سند ۲۰۳۰ هر نوع تربیت دینی در مدارس بر خلاف حقوق بشر است اما آموزش پورنو و جنسی تحت عنوان بهداشت در مدارس عادی است، در کشوری که در ایام محرم شیعه و سنی عزاداری می کنند و ارمنی ها نذری می دهند؟ چگونه می توان نام آن را خشونت طلبی گذاشت؟

 

 

یادداشت: محبوبه اکبری

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان