اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. ارديبهشت 1396 - 8:10   |   کد مطلب: 24990
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن تعجب از کابینه دولت یازدهم در انجام چنین اقدام خلاف قانون و انکار آن افزود: در جریان باشید پیوستن به سند 2030 هیچ گونه فایده ای برای جمهوری اسلامی ندارد و چنین اقدام غیر قانونی توسط دولت همچون کارهای قبلی انها مانند قراردادهای نفتی است.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی

به گزارش صبح الوند، حجت الاسلام احد آزادی خواه  در گفتگو با صبح الوند، با بیان اینکه سند 2030 یک سند بین المللی است که وزارت آموزش و پرورش و به شکلی هم وزارت علوم خودشان را ملحق و به آن پیوستند افزود: این سند و پیوستن  به آن چون یک معاهده بین المللی است باید با مجلس شورای اسلامی در جریان می گذاشتند و مشاوره داده می شد که این کار نشده است.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی  اظهار کرد:  بعد از اینکه قصه پیوستن به سند لو رفت متاسفانه وزرای کابینه آقای روحانی این موضوع را منکر شدند علی رغم اینکه این اقدام را انجام دادند.

 

وی با تاکید بر اینکه ظاهرا رسم دولتمردان بر انکار حقایق است  افزود: اینکه واقعیت ها را از مردم دور نگه دارند، نشان از عدم صداقت مسئولین مملکتی  و دولت تدبیر و امید است.

 

*پیوستن به سند 2030 رفتن زیر سلطه مستبدین است

حجت الاسلام آزادی خواه با بیان اینکه ملحق شدن و پیوستن به سند 2030 طوری زیر سلطه مستبدین و مستکبرین رفتن است افزود: پیوستن به  این سند  تعارضات فرهنگی و اعتقادی  ایجاد می کند که واقعا غیر قابل انکار است.

 

وی  با اشاره به اینکه پیوستن به سند 2030 جز وابستگی چیز دیگری برای کشور ندارد افزود: ما به جای اینکه استقلال علمی کشور را حفظ و دانش افزایی داشته باشیم و با توجه جدی به سند تحول بنیادین در حوزه اموزش و پرورش  رتبه علمی کشور را بالا ببریم، به یک سند بین المللی که به جز وابستگی  چیزی برای ما ندارد پیوستیم.

 

*پیوستن به 2030 اقدام غیرقانونی از طرف دولت است

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ضمن تعجب از کابینه دولت یازدهم در انجام چنین اقدام خلاف قانون و غیر مفید افزود: در جریان باشید پیوستن به این سند هیچ گونه فایده ای برای جمهوری اسلامی ندارد و چنین اقدام غیر قانونی توسط دولت همچون کارهای قبلی انها مانند قراردادهای نفتی است.

 

وی با بیان اینکه سند 2030 مغایر با تربیت اسلامی و ترویج سبک زندگی غربی است افزود: از این به بعد باید تمام مدل های غربی را در دانش افزایی برای دانش اموزان هایمان ایجاد کنیم.

 

حجت الاسلام آزادی خواه با اشاره به اینکه  جبهه انقلاب حتما مانع از اجرای 2030 میشود افزود:  در اولین فرصت اعضای محترم کمیسیون اموزش وارد عمل خواهند شد و مجلس هم این امادگی را دارد که با این قضیه مقابله کند.

 

وی ادامه داد: به طور حتم مجلس دولت  را برای اینکه این کار خلاف قانون و عقل است متنبه می کند و از اینگونه اقدامات غیر قانونی به غیر از بهم ریختن شرایط عادی کشور چیز دیگری عایدمان نمیشود.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در نهایت تاکید کرد: مردم در این زمینه ها باید هوشیار باشند  و خودشان تصمیم صحیح  و توجه جدی را داشته باشند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان