اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. مهر 1397 - 12:13   |   کد مطلب: 29921
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های مستمر انجام شده دو سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در حوزه معدن و انرژی خورشیدی در ملایر اعلام آمادگی کردند.

به گزارش صبح الوند، حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادیخواه در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، در این رابطه افزود: این سرمایه‌گذاران حوزه‌های معدن و انرژی خورشیدی را برای توسعه شهرستان ملایر بسیار اثرگذار دانستند و با تحقق آنها ۲۰۰ فرصت شغلی جدید به ظرفیت اشتغال این شهرستان اضافه می‌شود.
وی اظهار کرد: سرمایه‌گذار در حوزه معدن اعلام آمادگی کرده است و استاندار همدان نیز قول مساعد داد به خاطر توسعه شهرستان ملایر و پیگیری‌های مجدانه نمایندگان ملایر، هر اندازه تسهیلات بانکی برای این پروژه نیاز باشد، اختصاص می‌یابد.
آزادیخواه در بخش دیگری از سخنانش به نشست بر گزار شده با معاونان وزیر نیرو اشاره کرد و گفت: طی دو جلسه با معاونان وزیر نیرو مشکلات کم‌آبی روستاهای ملایر مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.
وی با بیان اینکه طی سال‌های گذشته در احداث مجتمع‌های آبرسانی در ملایر اقدامی نشده است، پیگیری احداث مجتمع‌های آبرسانی برای حل مشکلات کم‌آبی روستاها را امری ضروری دانست.
نماینده مردم ملایر در خانه ملت خاطرنشان کرد: در این زمینه دو جلسه با معاون انرژی و پارلمانی وزیر نیرو داشتیم که برآیند آن بررسی جدی مشکل روستاهای فاقد آب از جمله منگاوی، کمری و علی‌آباد دمق بود.
وی با بیان اینکه به دنبال تشکیل دو جلسه با مهندس جانبازان، مدیرعامل آب کشور هنوز اتفاق خوبی در این زمینه نیفتاده است، افزود: روستای علی‌آباد دمق با 7 هزار نفر جمعیت همچنان فاقد آب شرب است و این مشکل باید به‌زودی حل شود.
آزادیخواه یادآور شد: طی تماس تلفنی معاون وزیر نیرو با مدیرعامل آبفار استان همدان مقرر شد در زمینه پیگیری و رفع مشکلات موجود در این روستاها در اسرع‌وقت اقدامات لازم صورت پذیرد.
انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان