اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. بهمن 1396 - 21:09   |   کد مطلب: 28552
نماینده مردم ملایر در مجلس ‌با بیان اینکه بهمن سال گذشته با سفر وزیر بهداشت به ملایر مجوز ایجاد دانشکده پیرا پزشکی در ساختمان دانشگاه خاتم‌النبیاء صادرشد،گفت:این دانشگاه از بهمن‌ماه امسال دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه بعداز ظهر امروز در مراسم افتتاح دانشگاه پیراپزشکی دانشگاه آزاد ملایر اظهار داشت: پس از دریافت موافقت نامه تاسیس دانشکده پیراپزشکی در محل ساختمان خاتم‌الانبیاء، اقدامات لازم برای تجهیز و ایجاد این دانشکده و بستر‌های لازم  برای پذیرش دانشجو فراهم شد.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده اکنون درخواست پذیرش دانشجو در چهار رشته پیراپزشکی داده شده و اکنون این‌ مرکز با دو رشته افتتاح شد و به دنبال این هستیم که این ظرفیت را به 10 رشته برسانیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این دانشگاه برای پذیرش دانشجو بیان کرد: پس از دریافت موافقت نامه‌های اولیه اقدامات لازم برای ایجاد بستری مناسب برای پدیرش دانشجو انجام شد.

نماینده مردم‌ ملایر در مجلس دهم گفت: کارهای فراوانی در این مدت یک سال انجام شده ‌و حدود 10 هزار متر مربع فضای آموزشی دارد که نیاز به محوطه‌سازی است.

وی افزود: تمامی آزمایشگاهای علوم پایه مربوط به رشته‌های علوم پزشکی کاملا تجهیز شده ‌و تمامی تجهیزاتی که برای رشته‌های پرستاری، اتاق عمل و  پیراپزشکی نیاز بوده فراهم شده است.

آزادیخواه گفت: زیر‌بنای این دانشکده حدود 7هزار متر مربع است که بیش از 7 میلیارد تومان از هشت سال پیش تا کنون در این مکان هزینه شده است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دهم بیان کرد: این دانشگاه درخواست تاسیس 4 رشته  کارشناسی اتاق عمل، کارشناسی پرستاری، کارشناسی هوشبری و مهندسی بهداشت محیط را ارائه کرده و در صورت موافقت از بهمن‌ ماه دانشجو پذیرش می‌شود.

به‌گزارش تسنیم بعداظهر امروز با حضور وزیر علوم، تحقیقات فن‌آوری سه طرح دانشگاه آزاد ملایر افتتاح و کلنگ زنی و دانشکده معارف و علوم انسانی دانشگاه ملایر نیز افتتاح شد.این طرح‌ها شامل افتتاح دانشکده پیرا پزشکی واحد ملایر در ساختمانی با مساحت 10 هزار متر زیربنا در زمینی به وسعت 23 هکتار با اعتبار 7 میلیارد تومان
با دو رشته اتاق عمل و پرستاری که از بهمن ماه سال جاری در دو رشته اتاق عمل و پرستاری دانشجو می‌پذیرد، کلنگ زنی کلینیک فوق تخصصی پرتو درمانی و تشخیص و درمان سرطان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر با اعتبار 90 میلیارد تومان افتتاح طرح ساخت کانکس تاشونده پژوهشکده اسکان با امکانات برق اظطراری، و با هدف اسکان موقت در شرایط بحرانی، و کانکس یونولیتی ضد زلزله ، طرح گلخانه گل‌های زینتی وارداتی با تکنیک کشت بافت گیاهی در 150 متر مربع از طرح‌‎های افتتاحی امروز در دانشگاه آزاد اسلامی ملایر با حضور وزیر علوم بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان