اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. تير 1394 - 11:32   |   کد مطلب: 12468
معاون عمرانی استانداری همدان ساماندهی فعالیت کارتن به‌دست‌ها در بحث اسکان مسافر را ضروری دانست.
کارتن به‌ دست‌های همدانی ساماندهی می شوند

به گزارش صبح الوند، محمودرضا عراقی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در خصوص تعطیلات عید فطر، اظهار کرد: اقدامات به صورت منسجم و مرتب انجام شده و امیدواریم با تبادل نظر بهترین خدمات به مسافران ارائه شود.

وی با بیان اینکه همدان آمادگی لازم برای جذب مسافران را طی تعطیلات عید فطر دارد، خاطرنشان کرد: برنامه‌ها با تعامل بخش خصوصی و دولتی رو به‌ رشد بوده و مهم‌ترین هدف در جذب گردشگر رسیدن به اشتغال و ثروت است.

معاون عمرانی استانداری همدان با اهمیت به ارتقای سطح زندگی مردم و نشان دادن قابلیت همدان به گردشگران، گفت: در کارگروه گردشگری، کمیته تبلیغات در راستای پیش‌برد اهداف مورد نظر ایجاد شده و خوشبختانه آمادگی لازم برای ارائه خدمات بهتر وجود دارد.

وی با اشاره به لزوم ساماندهی فعالیت کارتن به‌دست‌ها در بحث اسکان مسافر، یادآور شد: باید برای ساماندهی ورودی شهر و برای اطلاع‌رسانی بهتر به مسافران، اقدامات لازم صورت گیرد.

عراقی با بیان اینکه حل این دو مشکل برگزاری جلسات جداگانه را می‌طلبد، در ادامه گفت: در مواقع پیک مسافر مشکلاتی چون اسکان وجود دارد که حتی با وجود تمهیدات لازم نمی‌توان آن را به طور کامل کنترل کرد.

وی افزود: همدان به دلیل نزدیکی به پایتخت و قطب ورود مسافر در زمینه ساماندهی سرویس‌های بهداشتی، سوخت، اسکان و... اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

معاون عمرانی استاندار همدان گفت: مهم‌ترین مسئله در روزهای پیک مسافر مقوله اسکان است که باید اطلاع‌رسانی در خصوص مراکز گردشگری و خدمات ارائه شود.

وی با اشاره به اهمیت کنترل کیفی و نظارت بر رستوران‌ها، افزود: نظارت مستمر بر فعالیت بیمارستان‌ها، بانک‌ها، مراکز سوخت، نانوایی‌ها و... باید مد نظر باشد.

عراقی با بیان اینکه دادگستری و نیروی انتظامی وظیفه حفظ امنیت را برعهده دارند، گفت: جریمه متخلفان در امر رانندگی از سوی نیروی انتظامی قانون است و نمی‌توان از خطای مسافران در این زمینه چشم‌پوشی کرد.

فرماندار کبودراهنگ نیز با بیان اینکه امسال شرایط خوبی برای ارائه خدمات سفر در شهرستان کبودراهنگ ایجاد شده، اظهار کرد: مشکل کم‌آبی در روستای علی‌صدر تا حدودی رفع شده است.

احسان قنبری با بیان اینکه این هفته 12 کیلومتر به مسیر مواصلاتی کبودراهنگ به زنجان و تبریز اضافه خواهد شد، گفت: اخیراً با کشف فسیل‌هایی با قدمت 20 میلیون ساله در شهر شیرین‌سو اقدامات خوبی برای جذب مسافر صورت گرفته است.

رئیس اداره برنامه‌ریزی فرمانداری همدان نیز با بیان اینکه 61 مدرسه در ناحیه یک آموزش و پرورش با 521 کلاس برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده، اظهار کرد: 60 مدرسه نیز با 534 کلاس در ناحیه دو برای این منظور اختصاص یافته است.

رضا زمانی با بیان اینکه در مجتمع گنج‌نامه 20 سوئیت در نظر گرفته شده، افزود: سه سالن ابن‌سینا، فردوسی و تختی برای ورود مسافر از سوی اداره ورزش و جوانان آمادگی ارائه خدمات به مسافران را دارد.

وی با بیان اینکه خوابگاه مریانج و سعیدیه اعلام آمادگی برای جذب مسافر را داشته‌اند، گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت و اماکن نیز باید نسبت به نظارت بر خانه‌مسافرها اقدام لازم را انجام دهند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی فرمانداری همدان با اشاره به مشکل ترافیک در شهر همدان در زمان پیک مسافر، بیان کرد: مسیرهای جایگزین برای مسیرهای پرتردد در نظر گرفته شده است.

منبع: فارس

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان