اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. تير 1394 - 14:04   |   کد مطلب: 12514
در صورت موافقت سازمان اوقاف صورت می‌گیرد:
اختصاص 2 میلیارد اعتبار برای بهسازی و مرمت بقاع متبرکه همدان
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان گفت: در صورت موافقت سازمان اوقاف 2 میلیارد ریال اعتبار در راستای بهسازی و مرمت بقاع متبرکه همدان در نظر گرفته خواهد شد.
اختصاص 2 میلیارد اعتبار برای بهسازی و مرمت بقاع متبرکه همدان

به گزارش صبح الوند، حجت‌الاسلام حسن رضوی از تخصیص و هزینه‌کرد یک‌ میلیارد و 500 میلیون ریال وام در راستای بهسازی بقاع متبرکه شهرستان در سال 93 خبر داد و اظهار کرد: در راستای بهسازی پروژه‌های عمرانی بقاع متبرکه همدان و با توجه به سفر نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف به استان طی سال گذشته توانستیم یک میلیارد و 500 میلیون ریال وام در راستای پیشبرد این پروژه‌ها اخذ کنیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان ادامه داد: تمرکز در حوزه بهسازی عمرانی بقاع همدان در مرحله اول مربوط به مرمت نمای بیرونی از جمله دیوارکشی، کف‌سازی و بهبود موزاییک‌ها و سپس به‌کارگیری هنر و معماری ایرانی اسلامی در ساخت فضاهای داخلی، گچ‌بری‌ها، ایوان‌ها و صحن جامع بوده است.

وی خاطرنشان کرد: امسال بهسازی بقاع متبرکه در مرحله اول با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه در دستور کار قرار گرفته است.

رضوی تصریح کرد: در صورت تصویب سازمان اوقاف، 2 میلیارد ریال اعتبار در راستای بهسازی و مرمت بقاع متبرکه این شهرستان در سال جاری در نظر گرفته خواهد شد.

وی با تشکر از مردم برای اهدای نذورات خود به بقاع متبرکه گفت: اهدای نذورات مردم همدان می‌تواند روند بهسازی بقاع متبرکه را با سرعت بیشتری پیش ببرد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان