اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. خرداد 1396 - 15:15   |   کد مطلب: 25470
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از برگزاری مراسم تعزیه‌خوانی به مناسبت سالروز شهادت امام علی(ع) خبر داد و گفت: طبق سنوات گذشته در روز 21 ماه مبارک رمضان مراسم تعزیه‌خوانی در امامزاده محسن(ع)(امامزاده کوه) همدان برگزار می‌شود
به مناسبت شهادت امام علی(ع):

به گزارش صبح الوند، حجت‌الاسلام والمسلمین علی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با بیان اینکه مراسم تعزیه‌خوانی با افزایش بصیرت شعائر اسلامی انجام می‌شود، یادآور شد: این مراسم از ساعت 16 در امامزاده کوه همدان برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری مراسم احیا در شب‌های قدر ماه مبارک رمضان در تمامی بقاع و امامزادگان همدان خبر داد و تصریح کرد: در روز شهادت امام علی(ع) مراسم ویژه‌ای در امامزاده عبدالله(ع) همدان برگزار خواهد شد همچنین محفل انس با قرآن در حسینه امام خمینی(ره) با حضور قاری مصری و اساتید و فعالان قرآنی برگزار می‌شود.

حسینی یادآور شد: در شب‌های قدر ماه مبارک رمضان مراسم شب احیا در حسینیه باغ بهشت همدان برگزار خواهد شد که در این مراسم‌ها از مداحان برجسته کشوری دعوت شده است.

وی خاطرنشان کرد: آیت‌الله طه‌محمدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان و آیت‌الله سیدمصطفی موسوی‌اصفهانی مدیر حوزه علمیه همدان از سخنرانان ویژه این مراسم خواهند بود.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان