اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. تير 1394 - 12:22   |   کد مطلب: 12565
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: 16 پایگاه ثابت، سیار جمعیت هلال احمر استان آماده ارائه خدمات امدادی به مسافران و هموطنان عزیز در تعطیلات عید سعید فطر است.
آمادگی کامل جمعیت هلال احمر همدان در استقبال از مسافران عیدفطر

به گزارش صبح الوند، حسین اشرفی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: با توجه به آغاز تعطیلات عید سعید فطر و حضور مسافران و هموطنان عزیز در استان همدان، این جمعیت در 16 پایگاه ثابت جاده ای، پست سیار و  پایگاه پشتیبانی امداد و نجات در نقاط پر خطر و ترافیکی محورهای مواصلاتی استان با حضور امدادگران زبده و با استفاده از خودروهای مجهز ویژه امداد و نجات و یک دستگاه آمبولانس مجهز در هر پایگاه، آماده ارائه خدمات به گردشگران عزیز است.

وی گفت: بیش از 150 نفر از نیروهای زبده و آموزش دیده امداد و نجات استان در 16 پایگاه ثابت، سیار و پشتیبانی آماده خدمت رسانی بهتر به هموطنان عزیز در طول تعطیلات عید سعید فطر هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان اظهار کرد: هدف از اجرای طرح تابستانی هلال احمر، کاهش حوادث جبران ناپذیر، ارائه خدمات مطلوب امداد و نجات و ایجاد آرامش خاطر میان هموطنان در طول سفرهای تابستانی است.

وی با اشاره به استقرار تیم امداد هوایی در همدان افزود: به دلیل تردد بالای وسائل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان و به منظور سرعت بخشیدن به امدادهای فوری از امداد هوایی در تمامی محورهای استان همدان استفاده خواهد شد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان