اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. مرداد 1394 - 11:39   |   کد مطلب: 12836
نخستین روز مسابقات بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی
برتری دختران همدانی برابر بسکتبالیست های شیرازی
دختران دانشجوی بسکتبالیست همدانی موفق شدند در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های دسته اول مسابقات بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی برابر حریف شیرازی خود به برتری برسند.
برتری دختران همدانی برابر بسکتبالیست های شیرازی

به گزارش صبح الوند، مسابقات بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی که از صبح یکشنبه به میزبانی همدان و با حضور هفت تیم آغاز خواهد شده با برتری بسکتبالیست‌های میزبان همراه بود.

 این رقابت‌ها قرار بود هشت تیم همدان، مازندران، البرز، آذربایجان شرقی، تهران، کرمان، فارس و خراسان رضوی حضور داشته باشند که تیم کرمان به دلایلی نتوانست در همدان حضور پیدا کند.

در بازی افتتاحیه این رقابت‌ها تیم میزبان همدان برابر تیم فارس به میدان رفت که در پایان چهار کوارتر دیدنی موفق شدند با حساب 57 بر 51 به برتری برسند.

هر چند این بازی از نظر نتیجه نزدیک بهم دنبال شد اما شاگردان باقریان با درخشش زهرا لطیفی و شوت‌های سه امتیازی وی به این برد ارزشمند دست پیدا کنند.

در این گروه تیم البرز با قرعه استراحت مواجه شد و فردا برابر یکی از دو تیم همدان و فارس به میدان خواهد رفت.

تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی همدان را در این پیکار مریم حیدری، عفت لطفی‌تابنده، مایا حاتم، سهیلا عزیزی، شیما علیرضایی، صبا چهل‌امیران،مسها دایلر، زهرا لطیفی، حمیده عبدلی، فائزه جواهری، شیما برجیان، زهرا زارعین به مربیگری فاطمه باقریان فاضل و سرپرستی آناهیتا احمدی  تشکیل داده اند

 و در تیم دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس به ترتیب هستی ناظمی‌پور، مریم جاهدی، سپیده جمشیدی، دیبا نادعلی‌زاده، فاطمه راورد، مریم پاپری مقدم، نگین زارع،شهره پریشان،صدیقه جعفری‌حقیقی،سیما محمدی نیروانی، پگاه نگهدارحقیقت و رویا کریم‌زاده به مربیگری مهناز وصالی و سرپرست مهوش فرخی نژاد حضور دارند.

امروز این رقابت‌ها با دو دیدار پیگیری خواهد شد که طی آن مازندرانی‌ها به مصاف خراسان رضوی خواهند رفت و در آخرین بازی روز نخست پایتخت‌نشینان باید رو در روی دختران آذربایجان شرقی قرار بگیرند.

مسابقات بسکتبال قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی با حضور قهرمانان 20 استان کشور در قالب سه دسته از سوم تا 16 مردادماه سال جاری در مجموعه ورزشی امام علی (ع) واحد همدان برگزار می‌شود.

مسابقات دسته اول از سوم تا هشتم مردادماه با شرکت هشت تیم دسته دوم وسوم در یک گروه با حضور 12 تیم از 10 تا 16 مردادماه برگزار می‌شود تا چهره قهرمان و تیم‌های صعود و سقوط کرده به دسته بالاتر و پایین‌تر شناخته شود.

به گفته مسئولان برگزاری مسابقات از دسته یک دو تیم سقوط و در مقابل از دسته پایین‌تر دو تیم برتر به دسته اول این رقابت‌ها صعود خواهند کرد که این نکته بر جذابیت رقابت‌ها افزوده است

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان