اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. مرداد 1394 - 13:37   |   کد مطلب: 13170
معاون اجرایی مسابقات بسکتبال گفت: همدان شرایط میزبانی مسابقات ملی در سطوح مختلف را دارد.
همدان شرایط میزبانی مسابقات ورزشی ملی را دارد

به گزارش صبح الوند، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد همدان، آنیا احمدی در حاشیه روز پایانی مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد کشور که به میزبانی همدان و در سالن ورزشی امام علی (ع) برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از حدود 12 روز مسابقات فشرده امروز رقابت‌ها بسکتبال بانوان در همدان به پایان رسید.

وی افزود: در مجموع دو مرحله میزبانی دسته اول و دوم بسکتبال بانوان 21 تیم به همدان سفر کردند و در این مسابقات حضور داشتند.

معاون اجرایی مسابقات بسکتبال دانشجویان دختران با اشاره به اینکه به احتساب تیم‌های شرکت‌کننده و عوامل اجرایی طی دو مرحله 470 نفر در همدان حضور پیدا کردند ادامه داد: در این مدت خدمات رفاهی، اقامتی و پذیرایی در داخل دانشگاه انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: امکاناتی که در داخل مجموعه واحد همدان وجود دارد باعث شد تا با کمترین حاشیه و مشکلات این رقابت‌ها در دو مرحله برگزار شود.

احمدی با بیان اینکه طی این مدت 6 هزار وعده غذایی برای شرکت‌کنندگان طبخ و سرو شده است، یادآور شد: طی برگزاری دو مرحله مسابقات؛ کمیته تغذیه همکاری خوبی را برای ارائه غذای باکیفیت داشت.

وی گفت: طی هماهنگی با دستگاه‌های متولی گردشگری استان همه تیم‌ها با ارائه تخفیف از اماکن تاریخی و دیدنی شهر همدان بازدید کردند.

این مسابقات که به مدت 6 روز در همدان و به میزبانی دانشگاه آزاد واحد همدان و در سالن ورزشی امام علی (ع) این واحد در جریان بود به کار خود پایان داد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان