اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. مرداد 1394 - 17:16   |   کد مطلب: 13102
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: ‌با حضور مسئولان بنیاد سینمایی فارابی و دبیر جشنواره فیلم در همدان تصمیم وزارت ارشاد بر این شد که جشنواره فیلم با تقسیم شدن به دو بخش کودک و نوجوان در دو شهر همدان و اصفهان برگزار شود.
جشنواره فیلم ‌کودک و نوجوان به صورت مشترک در ‌همدان و اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش صبح الوند به نقل از خبرگزاری فارس، محمدابراهیم الهی‌تبار در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همدان در سنجش سرمایه‌ اجتماعی وضعیت خوبی دارد، اظهار کرد: رسانه‌ها در ارتقای این وضعیت در استان نقش مطلوبی ارائه کردند.

وی تصریح کرد: رسانه‌های استان رسالت خود را به خوبی ایفا می‌کنند و در ارتقای فعالیت‌های اجتماعی اثرگذار هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم نوجوان در همدان بیان کرد: روز گذشته با حضور مسئولان بنیاد سینمایی فارابی و دبیر جشنواره فیلم در همدان تصمیم وزارت ارشاد بر این شد که جشنواره فیلم با تقسیم شدن به دو بخش کودک و نوجوان در دو شهر همدان و اصفهان برگزار شود.

وی افزود: این جشنواره به صورت دوسالانه به صورت مجزا با موضوع کودک و نوجوان به میزبانی دو شهر اصفهان و همدان برگزار خواهد شد.

الهی‌تبار از سفر هیئت دولت به همدان خبر داد و افزود: در آینده نزدیک همدان میزبان سفر ریاست جمهوری است که امیدواریم بتوانیم با آماده کردن مقدمات میزبانی خوبی داشته باشیم.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان