اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. آبان 1394 - 12:25   |   کد مطلب: 14805
سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان بهار خبر گفت:دوره آموزشی طراحی و نقاشی روی پارچه ی برای نخستین بار در مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان بهار برگزار می شود.
دوره آموزشی طراحی و نقاشی روی پارچه ویژه بانوان در بهار برگزار می شود

به گزارش صبح الوند به نقل از  شبنم ها، فاطمه سرحدی سرپرست  مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان بهار از دو حرفه جدید طراح و نقاش روی پارچه و نقاشی مقدماتی روی پارچه درکارگاه آموزش هنرهای تجسمی برای بانوان این شهرستان خبرداد.

فاطمه سرحدی گفت: این کارگاه آموزشی با هدف ترویج مهارت آموزی در بین بانوان در مسیر توانمند ساختن آنان و گسترش کسب و کارهای خانگی در مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان بهار برگزار می کند.

سرحدی ادامه داد: طراحی و نقاشی روی پارچه  شامل طرح پردازی ونقش اندازی با قلم مو و رنگ بر پارچه می باشد و وظایفی ازقبیل نقش اندازی، ایجاد سایه روشن، دیواره گذاری با گلیتر و بیدسفر،کار با مواد پفکی و... را در انواع طرح های گل، پرنده، مناظر، چهره بر پارچه، تترون، حریر، ساتن، فوم، جیر و ... در بر دارد.

وی افزود: این هنر با مشاغلی همچون دوزندگی ها، مزون های لباس، تولید کنندگان لباس، سرویس دوز اتاق خواب، اتاق کودک وعروس و... ارتباط دارد.

سرحدی در پایان گفت: بانوان شرکت کننده در این کارگاه آموزشی  به مدت 131ساعت  در شیفت 4 ساعته صبح آموزش خواهند دید.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان