اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. اسفند 1396 - 11:18   |   کد مطلب: 28779
در راستای طرح تجهیز خودرو کارگاههای اتومکانیک با حضور معاون هماهنگي امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان، همزمان با سراسر کشور، افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
 طرح تجهیز خودرو کارگاههای اتومکانیک اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان

به گزارش صبح الوند، رضا قیاسی معاون هماهنگي امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ، در مراسم افتتاحیه این طرح ضمن اعلام خرسندی و تقدیر و تشکر از مدیر کل و پرسنل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان گفت:مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید مدنی  یکی از موفق ترین مراکز در کشور می باشد.

 

وی با بیان اینکه مراکز آموزش فنی و حرفه ای  این استان بحمدالله به دستاوردهای خوبی نائل شده اند اظهار کرد: استفاده و بهره برداری تعدادی از خودرو های جدید در سمت و سوی آموزش های مهارتی در سطح استان باشد.

 

قیاسی تاکید کرد:کارآموزان می توانند بعد از آموزش های مهارتی جذب بازار کار گردیده و از آموخته های مهارتی کسب شده استفاده نمایند.

 

 در ادامه وهب مختاران مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان عنوان کرد:بر اساس منویات مقام معظم رهبریدر سال اقتصاد مقاومتی ،تولید- اشتغال و همچنین پیرو سخنان ریاست جمهور در خصوص مهارت آموزی و کاهش بیکاری ،نرخ بیکاری را کاهش دهیم.

 

مختاران تصریح کرد: پیرو دستور صادره از سوی ریاست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در خصوص به روز رسانی 350 کارگاه اتومکانیک در کشور ،تعداد قابل توجهی خودرو با  تجهیزات به روز با هدف آموزش خریداری و مورد بهره برداری قرار گیرد.

 

وی با خاطر نشان کردن  افزایش کیفیت آموزشی با ورود این خودرو ها به مراکز  آموزش فنی و حرفه  ای ،در این طرح تجهیز تعداد 14 خودرو به استان همدان اختصاص داده شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان