اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. دى 1395 - 23:36   |   کد مطلب: 23461
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور از تغییر وضعیت مدرسان حق التدرس دانشگاه فنی و حرفه ای در سراسر کشور خبر داد.
مدرسان حق‌التدریس قرارداری می‌شوند

به گزارش صبح الوند به نقل از مهر، مسعود شفیعی شنبه شب در مراسم افتتاحیه نهمین المپیاد ورزشی دانشگاه‌های فنی‌ و حرفه‌ای به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد اظهار داشت: در حال حاضر ۷۰۰ مدرس دانشگاه فنی و حرفه ای حق التدریس هستند که به زودی تعیین وضعیت خواهند شد.

 

وی افزود: بر اساس برنامه ششم، مقرر شده این مدرسان به صورت قراردادی فعالیت خود را در این دانشگاه ادامه دهند.

 

شفیعی همچنین از پرداخت بدهی حق التدریس‌ها خبر داد و بیان کرد: بودجه دانشگاه فنی و حرفه ای در سال ۹۲ تقریبا ۱۹۲ میلیارد تومان بود که با رشد ۲۰۰ درصدی اکنون به ۴۵۰ میلیارد تومان رسیده است و بر این اساس توانستیم بدهی‌های دانشگاه را به صفر برسانیم.

 

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور با اشاره به تلاش جدی برای جذب ۱۰۰ درصدی بودجه تصریح کرد: با جذب کامل بودجه، وضعیت رفاه اساتید و کارکنان این دانشگاه بهبود خواهد یافت.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد بازار کار دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه فنی و حرفه ای بیان کرد: در حال حاضر ۸۰ درصد دانشجویان این دانشگاه‌ها به راحتی جذب بازار کار می شوند.

 

شفیعی تصریح کرد: این روند حاصل توجه ویژه به آموزش‌های مهارتی به جای توجه به مدرک گرایی است و این امر باید فرهنگ سازی شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری المپیاد کارکنان و اساتید فنی و حرفه ای بیان کرد: این برنامه ها فضای همدلی و دوستی در میان خانواده فنی و حرفه ای ایجاد می کند و آثار مثبت آن تا سال‌ها باقی خواهد ماند.

 

شفیعی از میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد قدردانی و اظهار امیدواری کرد: این برنامه تجدید قوایی برای کارکنان و اساتید دانشگاه‌های فنی و حرفه ای در سراسر کشور باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان