اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. دى 1394 - 12:26   |   کد مطلب: 15511
استاندار همدان گفت: اشتغال ايجاد شده توسط بخش خصوصي، اشتغالي پايدار است که مي تواند مشکل اشتغال استان را حل کند.
ايجاد اشتغال توسط بخش خصوصی مشکل اشتغال همدان را حل می کند

به گزارش صبح الوند، محمد ناصر نيکبخت در ديدار با هيات مديره خانه صنعت و معدن استان گفت: مشورت ها و جلسات ضرورت کار است و اين جلسات بايد با دغدغه مندان بيشتر باشد .

وي گفت:  افرادي که در خانه صنعت و معدن انتخاب شده اند، افراد شايسته اي هستند و جامعه صنعت و معدن با شناخت و به خوبي انتخاب کرده اند.

نیکبخت اظهار کرد: براي دولت و  مردم خيلي مهم است که استان  از لحاظ اشتغال ، صنعت و توليد روبراه شود  و مشکل اصلي ما اشتغال است.

وی افزود: در همه بخصوص فعالان توليد و اقتصاد استان بايد دغدغه  ايجاد شود و احساسم اين است که به کمک شما استان را مي توان با يک تحول روبرو کرد.

استاندار همدان با يادآوري شرايط کشور، گفت: شرايط کشور به لطف خدا و تدبير دولت و نهايي شدن بر جام و PMD و انرژي هسته اي و سرانجام رسيدن آن، بسيار با افق روشني است.

وی اظهار کرد: در اين شرايط هر استاني بيشتر تلاش و ورود کند، عايدي بيشتري خواهد داشت  و لازم است ورود کنيد و از محدوده استان فراتر ببينيد تا بتوانيم از فرصت نهايي شدن برجام و برداشتن تحريم ها استفاده بهتري داشته باشيم.

نيکبخت افزود: در حال حاضر همدان به لحاظ مشاغل، مباحث اقتصادي و احياي واحد هاي تعطيل بهتر از مناطق ديگر است اما اگر  کمي بهتريم اين به معني وضع مطلوب نيست  زيرا هيچ استفاده اي از استعداد و ظرفيت استان نشده است.

وي گفت: هم بايد واحدهاي موجود را از ضعف نجات دهيم  و هم دنبال توسعه باشيم  و بايد دنبال بندر خشک برويم زيرا همدان زماني بارانداز بود ، بندر خشک هم يعني بارانداز و گمرک در اينجا باشد زيرا دسترسي به جاهاي مختلف از همدان با آزادراه، دو راه آهن، فرودگاه بين المللي و اين رفت و آمدها بهتر است.

استاندار خطاب به فعالان صنعت ومعدن استان اظهار کرد: به استان کمک کنيد واحدهاي قابل احيا را احيا کنيم  و واحدهاي جديد ايجاد کنيم زيرا شهرک هاي صنعتي استان براي واحد هاي جديد جا دارد.

وی افزود: آمادگي همکاري دارم و کمک حال  استان شما هستيد که در اين عرصه توانمند بوده و آسيب هاي توليد را مي شناسيد و به شما اعتماد دارم.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان