اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. دى 1394 - 13:38   |   کد مطلب: 15733
سرپرست معاونت اقتصادي استانداري همدان گفت: 790 طرح مصوب سفر هيات دولت در استان همدان به بانکها معرفي شده است.
بیش از 700 طرح مصوب سفر هيات دولت در همدان به بانکها معرفي شده است

به گزارش صبح الوند، احمد فضلعلي در کارگروه اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان همدان افزود: در سفر امسال رئيس جمهوري به استان همدان يک هزار و 134 طرح با 13 هزار و 200 ميليارد ريال سرمايه ثابت و در گردش اعم از توسعه اي، ايجادي و يا پروژه هاي موجود پيشنهاد تسهيلات داده شد.

وي اضافه کرد: با رايزني هاي انجام شده 12 هزار ميليارد ريال آن تصويب و نهايي شد که براي 892 طرح با رقم پنج هزار ميليارد ريال سرمايه در گردش پيشنهاد داده شد.

وي ادامه داد: همچنين براي 242 طرح سرمايه ثابت با رقم شش هزار و 800 ميليارد ريال پيشنهاد داده شد.

وي با بيان اينکه از مبلغ 12 هزار ميليارد ريال 790 طرح با مبلغ شش هزار و 700 ميليارد ريال براي معرفي به بانکها تعيين تکليف شد افزود: 138 طرح با يک هزار و 650 ميليارد ريال به چند بانک معرفي شده و 206 طرح هم با چهار هزار و 800 ميليارد ريال اعتبار به هيچ بانکي معرفي نشده است و يک رقم شش هزار ميلياردي بلاتکليف بود.

وي اضافه کرد: همچنين در نشستي طرح هاي که بلاتکليف بود با توجه به شرايط بانکي ، بانکها سهم بندي شده و مبلغ شش هزار ميليارد که مربوط به طرح هاي چند بانک ها و بلاتکليف ها بوده است سهم بندي شده و به بانکه ها معرفي شده است.

وي گفت: از مبلغ 12 هزار ميليارد ريال طرح هايي که مصوبه سفر را داشته و تسهيلات در نظر گرفته شده مقرر شد از طريق دستگاه هاي اجرايي با بانکهايي که مشخص شده است معرفي شوند و متقاضي بلاتکليف نماند.

وي ادامه داد: در سفر هيات دولت به همدان مبلغ هشت هزار و 500 ميليارد ريال اعتبار عمراني در سال 94 و 95 اختصاص يافت.

سرپرست استانداري همدان اظهار کرد: همچنين 30 ميليارد ريال پروژه قابل سرمايه گذاري در سفر هيات دولت به همدان پيشنهادشد که به طور جدي پيگيري مي شود و اقدالمات اجرايي برخي شروع شده است.

فضلعلي اضافه کرد: همچنين 92 هزار نامه مردمي در سفر هيات دولت تقديم شد که با هماهنگي مجموعه بانکي سهم بندي شده و کار روند اجرايي شکل گرفته است.

وي با بيان اينکه عزم بر اين است که به تمامي نامه هاي ارسالي در سفر رئيس جمهوري پاسخ مثبت داده شود افزود: در اين راستا رقم 100 ميليارد ريالي در اختيار صندوق کارآفريني اميد قرار گرفته است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان