اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. فروردين 1395 - 21:50   |   کد مطلب: 17416
رئيس ستاد انتخابات استان شواهد ، قرائن و تحرکات در دو حوزه انتخابيه رزن و ملاير را نشاني بر مشارکت خوب مردم در مرحله دوم انتخابات دانست.

به گزارش صبح الوند به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخاب استان،  محمد ابراهيم الهي تبار در جلسه ستاد انتخابات استان با تقدير از همه دست اندرکاران انتخابات در مرحله اول، گفت: برآيند افکار عمومي در کشور و استان حاکي از اين است که دولت و وزارت کشور انتخابات را خوب برگزار کردند و دولت مجري خوبي براي انتخابات بوده است.

وي افزود: فضاي افکار عمومي در استان هم اين برآيند را دارد و در مجموع انتخابات ثابت کرد که دولت بر آن عهدي که با مردم براي برگزاري انتخاباتي سالم و رقابتي با مشارکت حداکثري بسته، متعهد بود و تمام تلاش خود را در سطح ملي و استاني براي عمل به اين تعهد به کار گرفت.

معاون سياسي و امنيتي استاندار تصريح کرد: دولت براي رقابت حداکثري تلاش زيادي داشت و در مجموع افکار عمومي نسبت به اجراي انتخابات مثبت است.

الهي تبار اظهار داشت: از اينکه اعتماد مردم در برگزاري انتخابات جلب شد و انتخابات به شکل خوبي برگزار شد، بسيار خرسنديم.

وي بيان داشت: در مرحله دوم انتخابات که در دو حوزه رزن و ملاير برگزار خواهد شد، فضاي رقابتي شکل گرفته و همه بايد براي افزايش مشارکت مردم در انتخابات کمک کنند و ستاد انتخابات استان هم کمک هاي لازم براي اجراي هرچه بهتر انتخابات در اين دو حوزه را داشته باشد.

رئيس ستاد انتخابات استان با بيان اينکه در مجموع 315 صندوق در اين دو حوزه انتخابيه براي اخذ راي فعال خواهند شد، اضافه کرد: در مرحله دوم انتخابات تمامي متولدين 10 ارديبهشت ماه سال 77 و قبل از آن مي توانند راي دهند.

الهي تبار تصريح کرد: کساني که در مرحله اول انتخابات در هيچ حوزه انتخابيه راي نداده اند و کساني که در مرحله اول در حوزه انتخابيه رزن يا ملاير راي داده اند، مي توانند در مرحله دوم نيز در حوزه هاي ذکر شده، راي دهند.

وي با قدرداني از رسانه ها از آنها خواست تا همچون مرحله اول انتخابات به ايجاد فضاي نشاط سياسي در استان با دعوت مردم شهرستانهاي رزن و ملاير به مشارکت حداکثري در انتخابات کمک کنند.

در اين جلسه اعضاي ستاد انتخابات به بررسي مسائل مرتبط با انتخابات مرحله دوم در استان پرداختند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان