اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. ارديبهشت 1395 - 16:26   |   کد مطلب: 17759
به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر همدان با سردار ابوحمزه فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان دیدار کرده و این روز را تبریک گفتند.

به گزارش صبح الوند، در این دیدار فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ضمن تشکر از زحمات شورای چهارم اسلامی شهر اظهار کرد: با توجه به ظرفیت و ترکیب خوب اعضای شورای چهارم شهر همدان ، این شورا می تواند الگویی برای شوراهای آینده باشد و وجود وحدت و انسجام بین اعضای آن موفقیت های این نهاد مردمی را بیشتر می کند .

سردار غلامعلی ابوحمزه با اشاره به اینکه امسال سال آخر فعالیت شورای چهارم است افزود: شورا و شهرداری باید از این فرصت باقی مانده حداکثر استفاده را برای خدمت رسانی به مردم ببرند و کارهای نیمه تمام خود را به اتمام برساند تا بتوانند گزارش خوبی ارائه دهند.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه عملکرد مسولین در یاد و خاطره مردم می ماند افزود: خواسته سپاه از شورا و شهرداری در حد توان این نهاد است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه یک سوم جمعیت استان را بسیج تشکیل می دهد بر این اساس انتظار می رود در این زمینه دستگاه های اجرایی همکاری لازم را داشته باشند.

سردار ابوحمزه در ادامه به مشکلات جامعه از جمله گرانی و رکود اقتصادی اشاره کرد و گفت: دولتمردان باید دقت کنند که ببینند عامل رکود چه بوده و در راستای رفع آن تلاش گسترده ای داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان ضمن تبریک سالرزو تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت:  تشکیل این نهاد برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.

علی اکبر نظری اضافه کرد: امنیت کنونی کشور مرهون فداکاری همه مردم ایران به ویژه سپاه پاسداران است که در سخت ترین شرایط یاور مردم و نظام اسلامی وحافظ کشور بوده و هستند.

نظری همچنین به فعالیت شورا اشاره کرد و افزود: شورای چهارم اسلامی شهر همدان توانسته نقش خود را در جهت توسعه شهری ایفا نماید .

وی به همکاری شورا با سپاه اشاره کرد و اضافه کرد: علی رغم کمبود منابع مالی کمکی که شورا در تغییر کاربری برای سپاه داشته حدود 60 میلیار ریال آورده برای این نهاد داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان همچنین از کمک و مساعدت شورا و شهرداری به یادواره های شهداء و هیئت ها و راهیان نور اشاره کرد و افزود: همچنین مدیریت شهری در زمینه مباحث فرهنگی از جمله نصب المانها و نامگذاری کوچه ها به نام شهدا و معابر حرکت های فرهنگی بسیاری داشته است.

علی اکبر نظری اضافه کرد: مدیریت شهری همدان در راستای همکاری و تعامل و توسعه شهری با تمامی ادارات و سازمانها و سپاه دارد  و این را از وظایف خود می داند و علی رغم کمبود منابع اقدامات بسیاری را انجام داده است اما متاسفانه ادارات و دستگاه های اجرایی در پرداخت بدهی های خود به شهرداری همکاری لازم را ندارند.

محمد علی پرزاد عضو شورای اسلامی شهر همدان هم در این جلسه سالروز تاسیس سپاه پاسداران را با یادی از شهید سردار همدانی، تبریک گفت و افزود: همکاری شورا و بسیج به عنوان بدنه فعال مردم یقینا بسیار عالی بوده بویژه در جهت توسعه امور فرهنگی و ساخت فرهنگسراها تعامل خوبی داشته اند.

پرزاد به محدودیت های مالی شهرداری اشاره کرد و افزود: تقاضای همکاری نباید تنها یکطرفه باشد بلکه باید بتوان با کمک هم و تعامل دو سویه در راستای خدمت رسانی به مردم قدم مثبتی برداشت.

انتهای پیام/ج

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان