اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. ارديبهشت 1395 - 22:10   |   کد مطلب: 17939
استاندار همدان گفت: مديران بر اساس دستور دولت، موظف به همکاري با ستاد تسهيل و رفع موانع توليد در احيا توليد استان هستند.

به گزارش صبح الوند، محمد ناصر نيکبخت  در نشست  ستاد تسهيل و رفع موانع توليد استان ، افزود:  اين ستاد از سال گذشته و براساس مصوبه هيات دولت در استان شکل گرفته و اقداماتي همچون شناسايي واحدها براي رفع موانع توليد انجام داده است.

وي اضافه کرد: وضعيت واحدهاي توليدي مطرح شده در ستاد تسهيل توليد استان، ابتدا در کارگروه هاي تخصصي زيرمجموعه بررسي و ارزيابي و سپس براي جمع بندي و گرفتن مصوبه به ستاد ارجاع داده مي شوند.

استاندار تصريح کرد: در ستاد تسهيل با در نظر گرفتن واقعيت ها تا جاي ممکن و بر اساس قوانين و دستور العمل ها به واحدهاي توليدي کمک خواهد شد.

نيکبخت خاطرنشان کرد: با توجه به سياست هاي دولت تدبير و اميد  در احياي واحدهاي توليدي، اولويت اصلي استان در سال جديد فعال کردن کامل ظرفيت واحدهاي توليدي فعال و نيمه فعال است زيرا فعال کردن ظرفيت کامل  واحدهاي توليدي، اقدامي در راستاي ايجاد اشتغال با کمترين هزينه و بدون سرمايه گذاري است.

در اين نشست که سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري، مدير کل صنعت، معدن و تجارت استان، و مديران دستگاههاي اجرايي ذيربط حضور داشتند، مسائل شرکت فولاد آلياژي ملاير مطرح و تصميماتي در احياي اين واحد توليدي با مديريت جديد اتخاذ شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان