اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. خرداد 1395 - 10:46   |   کد مطلب: 18225
استاندار، همدان را با توجه به عملکرد خوبي که در حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات دارد، شايسته دريافت عنوان پايلوت دولت الکترونيک دانست.

به گزارش صبح الوند، محمد ناصر نيکبخت ، در ديدار با مديران حوزه ارتباطات در استان به مناسبت هفته ارتباطات، گفت:  ارتباطات و فناوري اطلاعات وتلاش در اين حوزه بصورت مستقيم و غير مستقيم در اقتصاد مقاومتي و کمک به پيشرفت استان ، اثر دارد.

وي افزود: در اقتصاد مقاومتي بايد همه ابعاد را در نظر گرفت از بهره برداري بهينه از آب تا دولت الکترونيک ، همه در اقتصاد مقاومتي موثراست.

استاندار با تقدير از وزير ارتباطات و فناوري، اضافه کرد: دکتر واعظي سوابق بسيار درخشاني دارند و از بهترين هاي کابينه و مورد وثوق دولت و رئيس جمهور هستند و تلاش خوبي هم دارند تا به هر شيوه اي شده به کشور کمک کنند و با وجود دکتر واعظي، انتظارات از مديران وزارتخانه ارتباطات در استان زياد است.

نيکبخت  اظهار داشت:  دولت تدبير و اميد توجه خاصي به مسايل ارتباطات و فناوري دارد و در استان نيز اين حوزه از اهميت خاصي برخوردار است .

وي با تاکيد بر نقش ارتباطات و فناوري اطلاعات در تعاملات بين المللي، بيان داشت: هر جلسه اي با هيات هاي خارجي در استان برقرار مي شود،بايد نماينده اي از حوزه ارتباطات و فناوري استان هم حضور داشته باشد.

استاندار خاطرنشان کرد: در بازديد داوران بين المللي از لالجين براي ثبت اين شهر جهاني ، حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات مانند سفر رياست محترم جمهوري ، انتخابات و جشنواره ها بسيار عالي عمل کرد که جاي تقدير دارد.

نيکبخت ادامه داد: اشتغال ايجاد شده از 160 ميليارد تومان سرمايه گذاري در حوزه ارتباطات در استان را احصا و به مردم اعلام کنيد.

وي تصريح کرد: گردشگري الکترونيک نياز واقعي استان است، در تعامل با سازمان ميراث فرهنگي اين موضوع پيگيري شود

استاندار تاکيد کرد: زيربنا و زيرساخت توسعه ، ارتباطات و فناوري اطلاعات است و بايد حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات در اقتصاد مقاومتي استان پيشرو باشد.

در اين ديدار که مديران وزارتخانه ارتباطات و فناوري اطلاعات در استان، حضور داشتند، مجتبي ساکي ، مدير کل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان همدان بعنوان نماينده ارشد اين وزارت در استان، به ارائه گزارش عملکرد و مسائل  بخش ارتباطات و فناوري اطلاعات استان پرداخت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان