اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. خرداد 1395 - 14:05   |   کد مطلب: 18293
تاکید استاندار همدان در همايش شورائيان
نقش موثر شورا ها در توسعه و آبادانی شهر و روستا
استاندار همدان با بيان اينکه شوراها به دليل آنکه در بطن جامعه هستند در دسترس‌ترين نهاد در بين مردم به شمار مي‌روند و از مشکلات مردم به خوبي آگاه هستند، اظهار کرد: براي همين شوراها مي‌توانند در امور زندگي مردم و توسعه شهري، بخش و روستا بسيار تأثيرگذار باشند

به گزارش صبح الوند، محمد ناصر نیکبخت در همايش شورائيان شهرستان همدان با بيان اينکه رسيدگي به مشکلات جامعه وجه بارز شوراها است، بيان کرد: انتخابات شوراها در بين انتخاب‌هاي مردم بارزترين وجه را داشته ؛ از سوي ديگر ريشه اين امر در قرآن است و به صراحت به آن اشاره شده است.

نيکبخت با بيان اينکه امسال براي دولت و شوراها مهم به شمار مي‌رود، گفت: بايد اين نهاد ارزشمند به دولت و جامعه کمک کند تا بتوان گام‌هاي اساسي براي حل مشکلات کشور برداشت.

نيکبخت بيان کرد: شوراها بدون غرض به مديران مشاوره مي‌دهند که به همين منظور لازم است از نظرات آنها به خوبي در امور مختلف استفاده کرد.

استاندار همدان در ادامه سخنان خود با بيان اينکه استان در زمينه‌هاي مختلف کشاورزي، گردشگري و صنعتي مي‌تواند خود را مقاوم کند، گفت: در زمينه گردشگري به اهتمام و حمايت شوراها و شهرداري‌ها نياز فراواني است.

نیکبخت با اشاره به اينکه امسال بايد به کمک شورائيان اقتصاد مقاومتي را در استان اجرا کنيم، افزود: تا زماني که توان دارم به دنبال اجراي سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي خواهم بود و به‌يقين در اين بين از نظرات و ظرفيت‌هاي شوراها نيز استفاده خواهد شد.

وي با بيان اينکه کشور سال‌ها بدون استفاده از اقتصاد مقاومتي در برابر ابرقدرت‌ها و مستکبران مقاومت کرده است، بيان کرد: وقتي امروز زمينه براي اجراي اقتصاد مقاومتي فراهم است بايد اين سياستها را هر چه سريعتر اجرايي کرد.

نيکبخت در ادامه با اشاره به همکاري نمايندگان مجلس با مديران استان همدان گفت: نمايندگان دوره نهم مجلس شوراي اسلامي استان همدان همگي براي توسعه استان همکاري‌هاي لازم را داشتند.

وي همچنين با اشاره به آغاز به کار مجلس خبرگان بيان کرد: با وحدتي که در بين دو نماينده منتخب استان وجود دارد اميدواريم شاهد توسعه استان و حمايت‌هاي بيکران آنها باشيم

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان