اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. شهريور 1395 - 11:06   |   کد مطلب: 19776
استاندار همدان گفت: از آن جا که در سال پایانی عمر دولت هستیم اجازه جابه‌جایی هیچ مدیر و بخشداری را در سطح استان و شهرستان نمی‌دهم.

به گزارش صبح الوند  به نقل از فارس، با حضور استاندار همدان 57 پروژه مربوط به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نهاوند افتتاح شد.

استاندار همدان در این مراسم با اشاره به خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید در طول سه سال فعالیت گفت: با وجود کمبودها و تنگناهای مالی اما این دولت توانسته خدمات ارزشمندی را به مردم در مناطق مختلف به ویژه مناطق روستایی داشته باشد.

محمدناصر نیکبخت با بیان اینکه امروز همزمان با ششمین روز از هفته دولت در مناطق روستایی این استان 57 پروژه بنیاد مسکن در بخش بهسازی روستاها افتتاح شد، افزود: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 37 میلیارد تومان در قالب آسفالت راه روستایی، جدول‌گذاری خیابان‎ها و کوچه‎ها و معابر به بهره‎برداری رسیده است.

*اختلافات سیاسی در نهاوند بیش از هر شهرستان کشور مشهود است

وی با بیان اینکه باید هر چه در توان داریم به صورت شبانه‎روزی در راه خدمت به مردم به کار ببندیم، افزود: خدمت صادقانه و بی‎منت به مردم از افتخارات هر مدیر دلسوزی است زیرا این دولت بنا را بر خدمت صادقانه به مردم گذاشته است.

استاندار همدان با اشاره به اوضاع نهاوند افزود: با وجود گذشت بیش از 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، اختلافات سیاسی در نهاوند بیش از هر شهرستان کشور مشهود است.

وی با بیان اینکه این اختلافات موجب شده آهنگ رشد و توسعه در این شهرستان کند شود، اظهار کرد: این دولت به دنبال آن است به دور از هر گونه اختلاف حزبی و جناحی آهنگ رشد و توسعه این کهن‌شهر را شتاب دهد.

نیکبخت با اشاره به سفر هیأت دولت به همدان و فرا رسیدن سالروز این سفر پربرکت افزود: در سفر هیأت دولت به استان در سال گذشته بیش از 850 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های این استان تخصیص یافته است.

* بیش از 650 میلیارد تومان از اعتبارات سفر تخصیص یافته است

وی گفت: تاکنون بیش از 650 میلیارد تومان از آن تخصیص یافته که تا پایان سال مالی همه اعتبارات مصوب سفر هیأت دولت به استان تخصیص می‎یابد.

استاندار همدان در ادامه اظهار کرد: هر فردی که مسئولیتی را قبول می‎کند باید با هدف رضای خدا و خدمت به خلق خدا باشد نه برای تسویه حساب‎های حزبی و جناحی!

وی با بیان اینکه مردم ما از هر گونه اختلاف‌افکنی متضرر خواهند شد، در ادامه به نقش نظارتی نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: برخی نمایندگان این دوره قبلاً مشغول کار اجرایی بوده‌اند و سابقه اجرایی دارند لذا کار کردن با آنها راحت‌تر است زیرا می‌دانند در کار اجرایی باید مسؤول کار کند و پاسخگوی حوزه مدیریتی‎اش باشد.

نیکبخت ادامه داد: نباید نقش نظارتی با نقش اجرایی اشتباه شود زیرا اگر هر فردی در حوزه کاری و مسؤولیتی که دارد وارد شود در آن کار مفید به فایده خواهد بود.

وی اظهار داشت: از آن جا که در سال پایانی عمر دولت هستیم اجازه جابه‌جایی هیچ مدیر و بخشداری را در سطح استان و شهرستان نمی‌دهم.

استاندار همدان افزود: مدیران و بخشداران کاملاً دلگرم به کارشان باشند و فقط به عشق مردم و برای رضای خدا کار کنند زیرا دامن زدن به اختلافات هیچ سودی ندارد و فقط مردم هستند که در این زمینه آسیب می‌بینند و ضرر می‌کنند.

*طرح تحول نظام سلامت زبان دراز دولت است

وی با اشاره به اینکه دولت با دست خالی طرح تحول نظام سلامت را در کشور اجرا کرد افزود: این طرح زبان دراز دولت تدبیر و امید است لذا باید برای دلگرم کردن مردم نسبت به ارائه خدمات آن تلاش شود.

این مسؤول افزود: در طرح تحول نظام سلامت در استان همدان بالغ بر 300 میلیارد تومان یارانه به بیماران پرداخت شده است.

نیکبخت با اشاره به اجرای طرح رفع موانع تولید در کشور و اجرای خوب برنامه اقتصاد مقاومتی افزود: اقتصاد مقاومتی کشور را از بحران رکود نجات داد و امروز شاهدیم بسیاری از واحدهای تعطیل شده به برکت اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی فعال شده است.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت نمایندگان مجلس در حل مشکلات و موانع سرمایه‎گذاری در استان استفاده شود، افزود: به عنوان استاندار همدان دست هر سرمایه‎گذاری که بتواند برای این استان زمینه رشد و توسعه اقتصادی را فراهم کند، می‎بوسم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان