اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. ارديبهشت 1396 - 21:04   |   کد مطلب: 24774
استاندار همدان گفت: بدهی دانشگاه بوعلی همدان در ابتدای دولت یازدهم ۳۸ میلیارد تومان بود که به ۴ میلیارد رسیده است.
استاندار همدان

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم،  محمد ناصر نیکبخت پیش از ظهر امروز در جلسه رؤسای دانشگاه‌های استان با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: با تلاش‌های رئیس دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی اعتبارات لازم را برای تکمیل این دانشگاه تأمین کرده‌ایم.

 

وی با اشاره به حمایت‌های دولت از دانشگاه‌های استان بیان کرد: در همکاری و مشارکتی با دانشگاه صنعتی همدان، مهمانسرای استانداری را به دانشگاه واگذار کردیم.

 

نیکبخت با بیان اینکه دانشگاه تنها جایی است که همه باید به ارتقای آن توجه کنند، گفت: در نظام اسلامی به دانشگاه‌ها توجه جدی می‌شود.

 

استاندار همدان عنوان کرد: در ابتدای دولت یازدهم دانشگاه بوعلی همدان 38 میلیارد تومان بدهی داشت که الان اگر توسعه دانشگاه در دستور کار نبود 4 میلیارد بدهی هم نداشت.

 

نیکبخت خطاب به رؤسای دانشگاه‌های استان اظهار داشت: برای مشارکت مردم و دانشجویان در انتخابات فعالیت کنید و مردم را به حضور حماسی در انتخابات دعوت کنید.

 

وی تصریح کرد: از وزیر علوم تقاضا داریم در موضوع D8، همکاری علمی و تبادل دانشجو بین دانشگاه‌های عضو گروه D8 دستورات لازم را برای تسریع در این امر داشته باشد.

 

استاندار همدان همچنین از وزیرعلوم برای ماندگاری استادیوم علمی در همدان قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان