اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. دى 1396 - 13:46   |   کد مطلب: 28271
امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه تحریم های جدید آمریکا یک بازی است گفت: این ها در تمام دنیا شکست خورده اند و به ناچار از این بازی ها در می آورند
امام جمعه موقت همدان

به گزارش صبح الوند، حجت الاسلام سید هاشم موسوی در خطبه های نماز جمعه با تاکید بر اینکه در رعایت تقوای الهی روز غزه  یکی از مناسبت های بسیار مهم است که باید نام برده شود افزود: بنابر فرمایش امام خمینی (ره) مسئله فلسطین همان مسئله ای است که نه تنها خود فلسطینیان  با آن سرو کار ندارند بلکه وظیفه ی تمام مسلمانان بر این مسئولیت عمومی یکسان است.

 

وی با بیان اینکه شنیده می شود آمریکا می خواهد در سوریه نیرو پیاده کند و در آنجا حضور داشته باشد تاکید کرد: کشورهای منطقه اجازه حضور این شیطان در سوریه را ندهند .

 

وی با اعلام اینکه تمام جهانیان می دانند که حضور آمریکا در عراق تنها باعث تصرف و غارت ثروت عراق شد گفت: در این راستا نیز هدف او فراهم کردن زمینه داعش در کشور عراق بود.

 

حجت الاسلام موسوی همچنین یاد آور شد: آگر آمریکا به برخی از کشور ها لبخند می زند تنها به این دلیل است که از آن ها ثروتشان را اخذ کند اما درمقابل  کشورهایی که این توانایی را ندارد آن‌ها تحریم می کند.

 

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه بسیجیان کشور های عراق، سوریه و کشورمان نیروهای غاصب اسرائیل و داعش را از منطقه بیرون رانند  بیان کرد: از عربده های آمریکا نترسید این عربده کشی ها تازگی ندارد.

 

امام‌جمعه موقت همدان با بیان اینکه تحریم های جدید یک بازی است عنوان کرد: دنیا دیگر گول این بازی ها را نمی خوردآمریکا در تمام دنیا شکست خورده است و تنها از روی ناچاری این بازی ها را در می آورد.

 

وی با اعلام اینکه  تا ۱۵سال آینده دیگر اسرائیلی وجود نخواهد داشت اضافه کرد: آمریکا با حضور رییس جمهور روانی اش قطعا همانند شوروی نابود خواهد شد و ملت های مسلمان پیروز هستند.

 

 وی در پایان ضمن تبرک روز پرستار با بیان اینکه پرستاران فرشته های رحمت بمیاران هستند ابراز کرد: پرستاران  این نعمت را که خداوند به آن ها عطا کرده است قدر بدانند در مقابل نیز مردم و مسئولین قدر دان زحمات پرستاران باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان