اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. بهمن 1396 - 21:24   |   کد مطلب: 28472
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: بی‌تفاوتی نسبت به انقلاب اسلامی ایران پذیرفتنی نیست.

به گزارش صبح الوند به نقل  از مهر، آیت الله غیاث الدین طه محمدی ظهر جمعه در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه همدان با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: بسیاری تاریخچه پیروزی انقلاب را نخوانده‌ و اطلاع دقیقی از جریانات آن ندارند اما باید نسبت به آن حساس باشند.

وی بااشاره به اینکه تقدیم ۶۰ هزار شهید در راه انقلاب اسلامی ایران از خرداد سال ۴۲ تاکنون نشان دهنده آن است که این نظام به سادگی به دست نیامده است، گفت: انقلابیون شکنجه‌های سختی را متحمل شدند تا این انقلاب به دست ما برسد.

امام جمعه همدان بااشاره به اینکه پیکر بسیاری از شهدای انقلاب هنوز تحویل خانواده‌ها نشده است و همین امر کافی است تا بیحالی و بی‌تفاوتی را کنار بگذاریم و از انقلاب خود حمایت کنیم، گفت: مردم حامی ولایت هستند و هیچ گاه از حرف خود کوتاه نمی آیند.

آیت‌الله محمدی همچنین با بیان اینکه مردم باید در حل مشکلات یکدیگر را یاری کنند، گفت: اسلام دین رحمت است و این مرحمت حتی شامل مسلمان، یهودی، بی دین و بی‌حجاب هم می‌شود.

امام جمعه همدان بابیان اینکه برخی فقط اسم مسلمان و شیعه بر خود گذاشته‌ و هیچ تلاشی برای رفع گرفتاری های برادر دینی خود ندارند، گفت: گاهی کسانی حتی به رنج و بیماری اعضای خانواده خود هم اهمیتی نمی‌دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان نیز با بیان اینکه استقلال و استقامت مردم ایران در تمام فتنه‌ها به اثبات رسیده است، عنوان کرد: هیچ مشکلی با استقامت مردم ماندگار نخواهد بود.

حجت الاسلام علی دشتکی با بیان اینکه استکبار به دنبال ایجاد اختلاف بین مردم و حاکمیت می‌پردازد، گفت: مبلغان باید کارآمدی و خدمت رسانی انقلاب در سایه ولایت را برای مردم تشریح کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان