اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. دى 1397 - 12:49   |   کد مطلب: 30385
فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: خیلی ها از رفراندوم سخن می‌گوند که حضور پررنگ و همگانی مردم در 9 دی ماه خود یک رفراندوم بزرگ بود.

حسن برزگر در گفت‌وگو با نافع، با بیان اینکه 9 دی ماه روز بستن میثاق مجدد مردم با آرمانهای امام راحل و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب است گفت: مردم علی رغم اینکه با حجمه سنگین و سختی روبه رو بودند و برخی  واقعا گول خوردند و فکر می‌کردند که تقلب شده اما وقتی متوجه فتنه شدند خود را ازفتنه‌گران جدا کردند و اثبات کردند که با بصیرت هستند.

 

وی با تاکید براینکه حماسه 9 دی به عنوان نقطه‌ای روشن در انقلاب  ماندگارشد، افزود: عده ای در جریان فتنه 88 رفوزه شدند و برخی خواص نفهمیدند و بعضی دیگر دیر فهمیدند که موضوع فتنه توسط دشمن برنامه‌ریزی شده اما مردم شریف و شهیدپرور ایران اسلامی که پای انقلاب و آرمان‌ها هستند با بصیرت خود به قول مقام معظم رهبری 9 دی را در تاریخ انقلاب ماندگار کردند.

 

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به حضور40 میلیونی مردم و مشارکت بالای 80 درصدی آنان ، گفت: این نشانگر دموکراسی واقعی است و درهیچ جای جهان این چنین مشارکتی را ندیده‌ایم و این موضوع می‌تواند سکوی پرتابی باشد برای گذشتن از بسیاری از موانع.

 

وی ادامه داد: خیلی ها از رفراندوم سخن می‌گوند هرچند نیاز نیست ما جواب بدهیم اما آیا حضور پررنگ و همگانی مردم در 9 دی ماه  رفراندوم نبود؟ حضور مردم در آن روز نقطه عطف است و ما امروزه با بصیرت و آگاهی مقابل دشمنان  ایستاده‌ایم.

 

فرمانده سپاه ناحیه همدان، با تاکید بر اینکه همواره انقلاب اسلامی  منافع استکبار جهانی را به خطر انداخته است، یادآور شد: طبیعی است که دشمن دنبال فتنه باشد تا به انقلاب ما ضربه وارد کند و همین شلوغی‌هایی که سال گذشته به راه انداخت نشان می‌دهد دشمنان همیشه برای فتنه‌اندوزی برنامه‌ دارند.

 

وی در پایان با اشاره بر فتنه‌اندوزی‌های دشمن در سال های 78 ،88 و 96 تصریح کرد: دشمن فهمید با جنگ‌های سخت، کودتاهای نظامی، ترور و تفرقه‌اندازی در قومیت‌ها به نتیجه نمی‌رسد به همین دلیل با جنگ نرم سعی کرد مردم را از نظام دور کند و امروز هم با تحریم‌های ناجوانمردانه سعی در ناامیدی مردم دارند و می‌خواهند انسجام و وحدت ملی ما را زیر سوال ببرد که ان شالله با هوشیاری مردم و مسوولان به نتیجه نخواهند رسید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان