اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. مرداد 1394 - 19:22   |   کد مطلب: 12856
رئیس شورای شهر همدان گفت: رویکرد شورا برای میزبانی دوباره جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان مثبت بوده و به همراه شهرداری در تامین هزینه‌های جشنواره مشارکت خواهد کرد.
مشارکت شورای شهر  و شهرداری همدان در تامین هزینه‌ جشنواره فیلم کودک

به گزارش صبح الوند، علی‌اکبر نظری ظهر امروز در خبرنگاران اظهار کرد: بی‌تردید برگزاری جشنواره‌هایی چون فیلم کودک و نوجوان در همدان باعث خواهد شد تا ظرفیت‌های فرهنگی این دیار بیشتر معرفی شود.

وی خروج همدان از انجماد فرهنگی را از آثار برگزاری جشنواره فیلم دانست و گفت: در حال حاضر برنامه‌های فرهنگی خوبی از سوی شورا و شهرداری در حال پیگیری است.

رئیس شورای شهر همدان اظهار داشت: ما آمادگی کامل داریم تا از طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی همچون جشنواره فیلم کودک حمایت کنیم.
وی مدیریت درست چنین رخدادهای فرهنگی را یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر دانست و گفت: باید تلاش شود تا با مدیریت صحیح نه تنها از حاشیه‌ها جلوگیری کنیم بلکه گامی در راستای اعتلای فرهنگی شهر برداریم.
نظری برگزاری جشنواره فیلم کودک را یکی از عوامل بالا رفتن شادابی و نشاط در جامعه برشمرد و افزود: جامعه کنونی ما یک جامعه جوان است که نیاز به شادابی و نشاط دارد تا بتوان به سمت توسعه پایدار حرکت کرد.
وی بیان داشت: امروز ما باید اقتضائات دنیا را شناخته و همگام با آنها و براساس فرهنگ دینی و ملی خود جلو برویم.
رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه جشنواره فیلم کودک به عنوان یک رویداد بین‌المللی می‌تواند آورده خوبی برای همدان داشته باشد گفت: امیدواریم با عزم مسئولان استان این جشنواره دوباره به همدان بازگردد.
گفتنی است پیش از این استان همدان میزبانی از چهار دوره به یادماندنی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را تجربه کرده است.

منبع: فارس

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان