اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. شهريور 1394 - 10:07   |   کد مطلب: 13582
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان محدودیتهای ترافیکی سفر ریاست محترم جمهوری به همدان را اعلام کرد.
اعلام محدودیت های ترافیکی پلیس برای سفر رییس جمهوری به همدان

به گزارش صبح الوند، سرهنگ حسین طلایی اظهار داشت: محل توقف خودروهای مسافربری عمومی که از شهرستانهای اطراف به مرکز استان برای استقبال از رییس جمهوری عزیمت می کنند مشخص شده است.

وی گفت: ناوگان مسافربری عمومی شهرستان ملایر در حدفاصل تقاطع سعیدیه به سمت بعثت و خودروهای شهرستان تویسرکان در خط مخالف آن اقدام به جابجایی مسافران می کنند.

طلایی اظهار کرد: خودورهایی که از نهاوند به همدان عزیمت کرده اند در حدفاصل تقاطع سعیدیه به سمت هنرستان در هر دو طرف بلوار حضور دارند.

وی افزود: خودروهای رزن در حدفاصل میدان مدرس تا میدان پژوهش و خودروهای عمومی کبودرآهنگ در لاین مخالف آن توقف کرده و مسافران این دو شهرستان را جابجا می کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: همچنین خودورهای فامنین در داخل دانشگاه بوعلی سینا از سمت بلوار شهید احمدی روشن و ناوگان عمومی اسدآباد در حدفاصل بین میدان قائم تا میدان پژوهش شهر همدان حضور دارند.

وی اظهار کرد: پس از اتمام مراسم، خودروهای ناوگان اتوبوسرانی درون شهری مسافران را به سمت استقرار اتوبوس های بین شهری منتقل می کنند.

طلایی افزود: از ساعت هفت صبح سه شنبه هفته جاری تردد خودرو از مسیر سه راهی هنرستان واقع در خیابان میرزاده عشقی به سمت تقاطع پاستور و از آرامگاه بوعلی سینا و چهارراه شکریه به سمت تقاطع پاستور ممنوع است.

وی از شهروندان خواست به منظور جلوگیری از بروز گره های ترافیکی به جای خودروی شخصی از خودورهای عمومی برای حضور در محل استقبال از رییس جمهوری استفاده کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان گفت: افرادی که از خودروهای شخصی استفاده می کنند نیز وسیله نقلیه خود را در مکانی دورتر از مسیر استقبال پارک کرده تا هنگام بازگشت در گره ترافیکی نمانند.

وی اظهار کرد: تردد موتور سیکلت در مسیر استقبال از رییس جمهوری هنگام ورود رییس قوه مجریه ممنوع بوده در غیر اینصورت موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ منتقل می شود.

طلایی افزود: توقف خودرو در محدوده های اعلام شده ممنوع است و در صورت مواجهه، خودرو توسط جرثقیل به پارکینگ انتقال داده می شود.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان