اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. شهريور 1394 - 16:54   |   کد مطلب: 13588
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: در سفر هیئت دولت به همدان طرح‌ ها و تصمیمات بسیار خوبی برای توسعه استان همدان ابلاغ شده که در جریان سفر از زبان رئیس‌جمهور به اطلاع مردم این استان می‌رسد.
خبرهای خوشی برای مردم همدان در راه است/ مرکز سامد پل ارتباط بین مردم و دولت است

به گزارش صبح الوند، محمد شریعت‌ مداری ظهر امروز در آئین مرکز ارتباطات ریاست جمهوری تلفن 111 در ساختمان ورزشی شهید یونسی دانشگاه علوم پزشکی همدان در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک روز همدان اظهار داشت: در هفته همدان که از دیروز آغاز شده است مفاخر استان تاریخی همدان که جزو مفاخر ایران اسلامی هستند بیشتر معرفی خواهند شد.

وی گفت: در سفر استانی دولت به استان و شهر همدان شاهد اتفاقات بسیار خوب و امیدوار کننده ای برای مردم همدان خواهیم بود.

شریعت مداری ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع)، اظهار کرد: سفر رئیس دولت تدبیر و امید به همدان را در شب میلاد آقا امام رضا (ع) را به فال نیک می گیریم و امیدواریم که این سفر منشأ خیر و برکات فراوانی برای مردم استان باشد.

وی افزود: طرح‌ ها و تصمیمات بسیار خوبی برای توسعه استان همدان ابلاغ شده که در جریان سفر از زبان رئیس‌جمهور به اطلاع مردم این استان می‌رسد.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: ارتقای سطح رفاه و آسایش عمومی مردم همدان یکی از اهداف اصلی سفر دولت یازدهم به همدان خواهد بود.

وی ضمن قدردانی از زحمات مدیران ارشد استان همدان در راه اندازی مرکز سامد اظهار کرد: هدف از تأسیس مرکز سامد در مراکز استان ها ارتباط گیری بهتر و سریعتر بین مردم و دولت است و این مرکز نقش پل ارتباطی را دارد.

شریعت مداری افزود: بهترین راه ارتباط با دولت مرکز تلفن 111 است.

وی گفت: از آغازین ساعات صبح امروز که مرکز سامد راه اندازی شده است بیش از یک هزار تماس با این مرکز برقرار شده است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان